2015年3月2日 星期一

13年 12月CLUB MED馬爾代夫~ 最後一篇PART 4付費浮潛篇

其實CLUB MED 個PLAN 係足五日五夜的,因為最後一日係7:30左右先離開個島,食埋晚餐先走,所以我覺得抵過其他酒店
最後一日中午我們參加左額外附費的藍瀉湖之旅

個TRIP 好值,係船上我地幾次仲見到海豚~~~~


第一站先去一個沙洲上岸,跟住就跟G.O. 浮潛,再返上沙洲

係回程時,約一尺水左右,我見到有一條魔鬼魚,於是立刻企起身大叫老公睇,點知我老公唔係好理我,我係咁叫老公呢個時候,我「老公」企左起身,我即刻O左嘴,原來我一直對於個日本人叫老公,同一時間我老公都企身同我講「唉...自己老公都認錯」
OH !果一刻真係想潛番落水~~~~~~

浮潛D景都好靚好靚~~~~










沒有留言:

張貼留言