2016年11月7日 星期一

16年日本中部北陸紅葉自駕遊-DAY 3高山 22/10

22/10(六)

早餐一如其他DORMY INN 非常多選擇,紅豆多士不太甜,但非常熱氣,所以食了兩口淺嘗便算。鰻魚飯雖然鰻魚不多但成碗飯很有鰻魚香。炸蝦非常香脆,炸豬扒就一般,仲有栗子飯










今早出發往高山市,但於名古屋之公路上塞車,之後在一宮附近又塞車,可能是假期多人外出玩樂吧,結果連埋休息要三個多小時才到
中途我們在休息站買左支飛驒牛奶雪糕,真係好好食




老公要小眠一會再出發
到達時宮川朝市已經收左,惟有先到山武商店食午餐先 TEL 0577343208  營業時間11:00-14:00  16:30-21:00

定期休假日   
每周星期三和第三個星期四

1,480@100G
唔記得係門口影相,借張圖用下

山武商店有自己的農場,而且主力做出口,所以店面賣D牛肉質素都好高
店內有西泠同肉眼,我們喜愛西冷多一點,一塊又太少兩塊又太多,所以要左一塊半,500G左右
 






店內用炭火燒,是我最愛的方式,D肉有一陣陣炭火香
每檯要收開爐費,是指定的,老闆用英語說是table price,每位¥480,費用亦包括可以於凍櫃取蔬菜燒及有生果同益力多甜點等。
之前去石垣食石垣牛,老公對佢念念不忘,成日話再去石垣。今次呢個飛驒牛真係無得頂,拍得住石垣牛,嘩...果陣牛肉香味係個口度瞬間爆發,即情想連自己條脷都吞埋落肚,而家我一邊打都忍唔住一邊狂吞口水
D牛肉唔駛點任何醬都好好味,但如果真係點我覺得點胡椒最夾
老公一邊食一邊構思,直情想晚餐再來食過,哈....不過食到最尾果件時我們都覺得有d滯滯地,好彩只係叫左1.5件





這餐食左¥8949  真係超抵食

食飽飽便到上三之町閒逛,我將車定位在附近之停車場
tel 0577355540,原本擔心附近不多停車場,但一路閒逛時發現原來有不少停車場。
由於午餐食得太飽,買左串燒團子後我們已經食唔落任何野.........我們幾鍾意燒團子,覺得口感同味道都好得意,有少少咸咸地咁

行過見到飛驒牛肉包、手握夀司都食唔落......
咁惟有試酒,試完其實係好飲嘅,但又未好到我想買佢番來,結果走去買冇得試既梅酒、柚子酒....但兩者道都好好,早知買多D喇





試飲味噌湯後,買左包味噌就真,真係好好味
買左四支酒一包味噌果刻已經開始擔心會超重






行左一個多小時,我家老板已經頂唔住,咁我又唔係特別好鍾意行街,所以就四點多便返酒店。相反我都幾鍾意咁,有多D時間可以玩下間旅館,咁樣我們覺得幾RELAX,所以行程都係咁計劃。
今晚 入住高山GREEN HOTEL ¥36720 西式房包早晚餐,由於是星期六比平日有一點點貴,本想住和式房但星期六太貴,所以選擇西式。
酒店櫃位d裝飾好得意

點知去取房時獲告知,獲升級房間連埋和式房,超開心


由於不是真的訂的和式房,所以沒有鋪床服務,但我們較喜愛睡和式,所以晚上我們自己鋪床。


走廊有不同大小之浴衣,若不合適可以自行更換,由於成人鞋太大了,我便自行換了小童鞋


先到酒店的溫泉歎一歎,由於幾次都很多人所以沒有拍照,看官網都是一樣的
官網溫泉的樣子
溫泉池很大,而且有按摩池,露天亦非常舒服,浸在水中面很清涼但身卻是暖暖的

泡完溫泉我們便去逛酒店中的手信街,果然有很多商品及試食,酒亦有試飲,由於不想挽著東西晚膳,故問清楚晚上營業至十時我們便先去食飯



就係去晚餐前,我突然覺得非常唔舒服,我便知道我有點冷親,就係剛才泡完溫泉我只穿上酒店之浴衣及外套再逛手信街便冷親。我的確是很易冷病的。但由於我唔想掃我老公興所以我沒有告訴他,只好死頂去餐廳。
是日晚餐本來我期待已久,是自助餐形式加一系列特別菜式放題,當中當然包括飛驒牛,自助部份有夀師傅按你需要即握刺身夀司、即煮拉麵、一系列食物........
餐牌係任點嘅食物

但我果一刻淨係有想嘔既感覺,陪老公取食物時,由於佢仍被下午的飛驒牛滯緊,見到牛都唔係好想食,所以佢都唔係攞左好多野食,我只係取左一碗味噌湯同幾粒生果......佢以為我都滯緊,冇胃口,所以仲取笑我
我們只點左飛驒牛鍋,個侍應都有點愕然話(only one?)
老公話刺身好新鮮,牛肉都唔錯,拉麵唔錯
由於實在太唔舒服,我冇乜影相

後來我見老公都食得七七八八,我先同佢講我其實係唔舒服,佢都有問我點解唔早d同佢講,我咪答佢我唔想影響佢都冇胃口食又或者食得唔舒暢。
坐左陣可能餐廳暖d,我覺得自己有d番生既感覺,取左d食物,又點左pizza,即焗係幾好食
之後番上房食昨天剛買的感冒約,效果唔錯,好快見效,詳情最後一天再買藥時一次過講
著番件打底衫,即刻舒服晒。跟住落番去買手信,記得要帶護照是有得退稅的。
之後再浸左次溫泉同埋做按摩,我個女師傅手勢好好,我老公個男師傅就唔得喇,佢話好似冇力咁....


沒有留言:

張貼留言