2018年10月28日 星期日

2018石垣島、西表島之旅(9/9-18/9)-DAY 3 西表島、石垣島

11/9(二)

上午參加浮潛之旅


結果讓人非常失望,之前一次去訪石垣時,參加CLUB MED 村外遊,曾到過西表島附近浮潛,海底非常美麗,但是次酒店我感覺是隨便帶你去兩個地方浮潛,第一個潛點,海底直情是沒有活珊瑚的感覺, 亦只有少量魚。
第二個潛點稍為好一些,但整體而言都很差,根本不值一遊









浮潛時老公仲俾好多小水母炸到,水痕又痛左幾日,但水母實在太細我完全睇唔到。
返到酒店況埋泫食埋午餐便坐船番出石垣

在石垣碼頭我們坐的士去Art Hotel,司機見我們有喼以為我們去機場,當表示不是時佢當場黑臉,上車後俾左張紙我們,內容是包車觀光,我們表示不需要後,佢全程黑臉,好恐怖。

由於之後幾日都是大部份時間外出潛水,所以沒有選擇渡假型酒店,但亦有泳池,以備我家老闆想浸下泳池。
一入酒店,我家老闆便問我,點解冇人攞行李,咩酒店來架。。。惟有再向無記性的他提醒佢出發前我巳表示因這幾天大多數時間外出,故訂一家普通一點的酒店,當時他亦同意的,還好老闆有點印像及同意安排。






房外景觀



總括而言,房間整潔舒適,最喜愛日本酒店的其中一個原因是多數都會有大浴場,晚上去泡一泡熱水真的很舒服。


早餐選擇亦很豐富,但由於每日都很多人,所以冇影相,淨係影左自己隻碟

之後我們行出去公設市場附近閒逛及食下午茶
雞皮餃子,很有趣,可惜個心係凍嘅~~~~





晚上去酒店對面一間小店食烤肉,肉味一般,但牛腸卻非常好吃





沒有留言:

張貼留言