2015年2月22日 星期日

2012年1月新春長灘島 DAY 6

30/1 DAY 6

天氣非常好,整個上午都在沙灘玩水及曬太陽


個傻佬係度捉魚


午餐老公仲有D唔舒服,只想賴在酒店,那麼便指派我出去D MALL 買外賣。我買了燒雞、串燒、炒菜及到JAMMERS 買墨西哥夾餅。

墨西哥夾餅又幾好味、幾香口喎,而且很便宜一個才75


下午繼續在沙灘玩水


4點多時老公返房小睡一會,我坐在露台看書,突然我發現黃昏到了,抓起相機便想往外跑,才想起身上只有浴袍,我有想過就這樣跑出去,但理智提醒我,這會讓我很有機會在網絡上出現,便快手穿衣往外跑,還好趕得及拍下美麗的落霞。








長灘島既晚霞真係好靚好靚~~~~

晚上於酒店食晚餐,環境、情調及食物均非常不錯,叫了一個SET DINNER,及另點了牛扒和雪糕。香芋雪糕真係好美味呢。






沒有留言:

張貼留言