2015年3月20日 星期五

12年峇里CLUB MED~最後一篇PART5 村外遊之激流篇

原來我老公睇左CLUB MED 左激流海報幾日,心思思好想去,到最尾果幾日先同我講。既然係咁就去喇~~~

其實我係好怕玩 呢D咁刺激既野,D機動遊戲我一向都唔係點玩,今次真係「捨命陪君子」
訂果陣,我已經問過CLUB MED D人,佢地話唔好反艇喎~~~

又係一大早坐個幾鐘車出去,到達山區時見路邊有好多竹的裝飾,唔知係咪有咩特別節日呢


激流有專人影相,成日俾人影左都唔知,之後可以決定買唔買相,隻CD 都成$22 美金一隻。


基本上我由一開始,隻艇一動我就開始叫,到中段適應左就冇再叫喇,中途有個休息點,仲有條小小瀑布



跟進去到水霸位,我又再一次奪命狂呼
大家睇下同船既四個男人都好開心,我.....一直只在叫,其實我又張開過眼




終於識得笑喇



午餐,出奇地好好食

尤其是個甜品,唔係太甜,少少甜入面綠豆饀

沒有留言:

張貼留言