2015年3月1日 星期日

2014年9月CLUB MED石垣島~PART 4潛水篇

基本上我們每天都去潛三次水,上午兩次,下午一次。

由於之前於馬爾代夫CLUB MED潛過水,所以今次整個價用都會有九折,哈哈....真係好抵
最後由於我們潛左12次,我問下會否再有得平D,因為上次係馬爾代夫潛超過10次係會平D,但我又見呢度冇寫,跟住潛水隊長話免一次租器材錢~~~YEAH!!!!



我潛水技巧唔係幾好,所以想潛多幾次提升下。D教練真係好有耐性,唔會嫌我麻煩,因為我隻耳仔反壓要 多D時間,佢地係水底慢慢等我。
老實講如果佢地只要有一個,讓我覺得佢唔耐煩,我好覺得唔好意思,唔敢再去潛,但佢地真係好好,所以我潛水技術尤其是中性浮力,係今次個TRIP進步左好多。
最後我們出去村外遊時都買左盒手信同THANK YOU CARD俾早佢地。

以下係潛水既相








好大個MO仔家族


我成日都好想知呢堆好似屎咁嘅係乜來架?!


每天第二個潛點都是去睇魔鬼魚,基本上一定見到。




其實都幾搞笑,個個躲係D石後面等睇魔鬼魚


有時只有我同老公兩潛,D教練會帶我們去潛洞,最後一日仲俾電筒我們,帶我們去潛黑洞,又過癮又緊張,仲見到幾隻龍蝦





呢個就係最好人既潛水隊長喇



唉!!老公去過馬爾代夫之後就番唔到轉頭喇,佢成日話馬爾代夫靚D、馬爾代夫點點點......
其實呢度都唔差,不過真係可以咁比較LOL...............
但教練態度同服務真係冇得頂,我地第一次本來想 早D去砌樽,但原來砌樽,換樽佢會全部幫你搞掂晒,仲帶埋麵包咖啡俾你們係船上食,潛完上船都唔駛連人同器材上,只要係個海度除晒,佢地就會幫你搬晒上船,真係冇得頂!!!



沒有留言:

張貼留言