2015年3月1日 星期日

2014年9月CLUB MED石垣島~最後一篇PART 5飲食+自駕遊篇

我們尾二果日,租左架車自駕遊,係CLUB MED 入面就有得租,不過我估數量唔多,所以DAY 1我們就去問喇。
由於CLUB MED 出去就只有一條大路,加上之前村外遊經過,所以條路都好易認,本來想去附近既郵局,但我估細郵局星期六係唔開架
之後去左川平灣
景色我就覺得一般,所以留左陣就走


之後去左睇石垣燒,買左兩隻杯同一隻碟,D顏色真係好夢幻FEEL
(原來同我條裙都好襯)

跟進係路邊果園買左手造菠蘿果醬,真係幾好食只係買左一樽咋
之後再去買木製朩擺設,途中有個觀景位,呢度風景反而唔錯


木製擺設係店主親手造既,係個 30-40左右既爸爸,佢個3-4歲個女係店中自己玩緊D積木,我老公埋去同佢玩,果细女係咁用日文自言自語 ,應該話D積木要咁擺,我老公見佢玩到D積木亂晒,幫佢扶番正,個細路女用手整番低,跟住應該講唔係咁嘅,呢個時候我老公竟然講左句,「疏突呢」即刻笑爆我同個店主個嘴,個细路仲好似唔知發生咩事,繼續玩。

在係市區找到郵局,買明信片寄,但原來三尖八角唔可以寄,要另外用信封入住寄,我上次個張郵筒形寄到,可能係因為係特色郵局寄

之後出去市區石垣屋食石垣牛
都唔平,但真係好好食






之後去左SHOPPING,黃昏再食過,但其實架車應該要6:30還

去左食刺食,好新鮮

再去別一間屋酒屋食剌食

跟進再食牛,隨便走入一間有位的便食,但質素都好好,仲平過下午好多好多

好勁,我地短短1.5小時去左三間食店食野

之後入油還車,要 6:30還,係因為CLUB MED附近的油站收6:00,但我們都過左鐘,所以就係市區入。最後7:30先返到去,本來想俾過鐘錢,點知佢地話OK冇問題。
由於石垣牛太好食,我地仲係機場買左D返香港


短短一日就買左咁多野

CLUB MED D 餐飲影相唔多,因為真係冇人影相架




沒有留言:

張貼留言