2016年11月20日 星期日

16年日本中部北陸紅葉自駕遊-DAY 8宇奈月黑部峽谷小火車、金澤 27/10

27/10(四)

一早起來,早餐很豐盛,但由於趕著坐小火車,怕遲到所以沒有時間慢慢拍照了

我們先把行理寄在櫃檯,車亦停在酒店停車場,便行過去火車站,我們乘的是7:55的列車很早呀但因為不想太晚才到金澤所以沒有辦法….搞到今早6:30便起床,7:00落樓CHECK OUT寄存行李,7:40離開酒店,7:45到車站,真係好緊張,好似打仗咁。我自己都唔鍾意咁,好怕會錯過時間,如果去日本不是自駕而是坐火車同巴士,真係唔適合我們,想懶下床或者突然改變一D野都唔得

終於上左小火車了~~~~

這一卡只有我們和一對日本女性


車中有暖氣,啱晒怕凍的我,座位是沒有劃位的,只有列車编號,所以人多時記得一定要選右邊的座位,因為景色都在這一邊,最後一段雖然是左邊景色,但只有很少的一段。
不用擔心車窗影響拍照的問題,因為車窗是可以拉下來很多的。
其實小火車D座位都幾窄,如果坐滿四人都幾會逼
由於只有我們四人,所以我們可以隨時點坐都得,影相又可以影下左影下右,鍾意隨時起身影又得,唔怕阻到人。

























我中途已經見到前面冇窗列車D人凍到縮埋一舊


到達山頂櫸平站時,覺得氣溫好凍,我買的是來回票,需要到票站取回程之車票,我同老公講好擔心回程我受不了,不如加錢改乘有窗車卡,我估老公想體驗下無窗的列車,所以佢話一會兒太陽出晒來便不會凍。咁我只好仍舊取回無窗的票。



我們在山頂行了一會,去到食人岩便折返。

























行左一會我都覺得暖暖地,但返回車站時我都是有點擔心,再同老公講我擔心我受不了,但老公仍然表示應該沒有問題。

火車一開,我便覺得超級後悔,我應該堅持的……..D風係咁吹,我已經戴左冷帽但都頂唔住,我要拉埋外套頂帽,拉盡條拉練先頂到,但全程都超難受。我老公話俾佢件外套我,但我唔想佢都病埋,所以堅持冇問題。

睇下佢幾瀟灑



我就外星人咁款



有對頭列車經過時我都唔敢抬頭望人

我們回程時,見到對對頭上山列車差不多都滿座,他們便不能像我這樣一時左一時右拍照了

















大約11:20到達車站時我先到月台上洗手間,果一刻坐上暖暖的廁板上感覺好感動….
於車站手信店買左火車俾家姐個仔做手信,大小都係¥1000,另外買左兩包小米,精米真的是好食好多



                                             
之後返回酒店取回行理及取車,上車第一時間食包感冒藥先
之後出發去金澤近江町市場 TEL: 0762311462
 
大約1.5小時的車程,大約一點多到達

中途經過一個休息站
個洗手間D擺設好靚


沿路幾好天

我們便開始海鮮午餐
生蠔老公話好新鮮,海膽我自己覺得都唔錯, 扇貝刺身都好鮮甜






之後我們買左隻蟹,呢隻係凍食,佢地又幾老實,見我們睇大隻既蟹便叫我們買一隻少左一隻腳的,便宜很多。¥7500




老闆話係店企係度食又得係商場下面坐低食又得。係佢地處理緊隻蟹時,老公行落去巡視,佢話下面得一張檯咋喎。處理完我們表示想在店面食,但老板話帶我們落去,結果落左去應該似係food court既地方,仲叫人讓一讓,讓我們可以一同坐。如果唔係佢帶來的話,老實講我同我老公真係唔敢落來食坐係呢度食。
隻蟹真係甜到爆,其實頭先吹親有少少唔舒服,但實在太好味,所以都食左唔少

之後我買左一串青印提子,又係秒殺....

跟住就去行下金澤老街
我們將車停左係雞庵東屋茶街旁個停車場TEL:0762556339







我本來想買金箔雪糕,但老公話金箔唔消化唔俾買,算喇,橫掂有少少唔舒服
我們覺得麻麻地好行,因為鋪頭賣D野都差唔多
但我家老細又話金箔唔消化,自己又買左一大堆送俾人囉

係路上見到有人結婚,仲有攝影師在拍照


之後我們便返回金澤的酒店了,今晚住宿Dormy Inn,¥19390   
再食多次感冒藥便出發往對面的商場FORUS行街,只是五點多六樓果間出名的迴轉夀司已經在排隊,好厲害~~~老公唔鍾意排隊所以唔考慮
跟住行行下無印良品,我覺得超唔舒服,又想暈又想嘔,我坐左係梳化叫老公自己慢慢行,佢超鍾意行無印,跟住佢番來發現我唔舒服,我們便係商場搵左個地方坐左陣。坐左陣我覺得好D就去酒店旁間屋酒食野









食完去行金澤站商場,食多碗拉麵同餃子
之後便返酒店了
最愛Dormy Inn是因為佢豐富既早餐同浴場
佢戶外浴場都算幾大,起碼容得下十個人
泡完熱水便上床瞓





沒有留言:

張貼留言