2017年12月3日 星期日

17年日本四國紅葉自駕之旅-Day 3 - 宮島、大久野島

Day 3 12/11(日)

一早起床洗泡個溫泉再去食早餐,我們應該係最後去食早餐果間房,D日本人真係好早
早餐以日式為主,我一向食飯做早餐對我而言冇問題,老公就有點困難

退房後,我們行過去紅葉谷公園,見到鳥居已經退潮,但我們不想行落去,對神舍亦沒有興趣,在附近拍照後便繼續行,不過果度D鹿都幾多,真係三五成群。


紅葉谷公園最靚便是這條橋景









由於見到紅葉不算多,所以便沒有坐纜車。之後同樣坐JR船出番去。

碼頭又再與鹿偷拍


可能是星期日,宮島周圍都超多人,而且出去時,見到不斷仲有好多人潮湧入來。

出去之後我們就去CAINZ 睇家品同買兔糧,TEL0822765000

佢真係幾好行,買左小小家品,同埋一大包兔糧2.5KG¥500 有找,抵到爆炸,抵過係碼頭同佢地買超多,仲買左小小兔仔零食。之前係AEON用¥120買左個椰菜,仲買埋蘿蔔夠晒貨餵兔仔喇


午餐係果度FOOD COURT 搞掂,叫左炒麵同拉麵,個炒麵咸到爆
見到賣蛋糕好想食,買左兩件係FOOD COURT食,味道不過不失,未至於好好食


跟住就鴐車去忠海碼頭,坐15:15班船

買票我有點困難,因為我們今天先去大久野島,但明天再由大久野島去盛港,但買票機上又沒有這個選擇,結果要問旁邊碼頭小店嘅負責小姐,佢英文好好,佢話因為價錢相同所以照按多次由忠港至大久野島的票便可以。

船程非常短,到達後碼頭有酒店接駁巴司機在等候,我們表示會在酒店住宿他便會等我們泊好車及取行李便上巴士。

酒店較舊,但都沒有所謂,最緊要玩兔仔,而且都有大浴場,房間看到海及兔仔


放好行李便出發同兔仔玩
真係好多兔仔呀,而且佢地仲好熱情~~~~


不過佢地都好鍾意打架,有幾隻都冇左隻眼睛



老公都叫唔話得,托住咁大包糧陪我周圍玩





















我們發現佢地都幾嘴尖,碼頭賣果D切開一片片嘅菜佢地唔太食,鍾意食新鮮多水份嘅,而且果日可能多人餵菜,我們發現佢地鍾意食糧多D,我們一攞糧出來佢地就唔食菜喇
而且佢地都唔怕人可以任摸

就係咁同佢地玩、影相,玩到晚霞都出來

就係呢個時候,玩玩下我突然發現唔見左個電話~~~
天又開始黑,草地又大,我都唔知點搵番個電話,即刻叫老公上房攞番佢個電話打俾我。係佢未返來嘅時候我醒起,為左避免嚇親兔仔我將電話較左靜音~~~~~
我癲左咁係草地行來行去,周圍得番一個日本人~~~我真係覺得冇可能搵得番個電話,俾人執番既可能成都好低
老公落番來話照打試下,個螢幕可能有光~~~~光乜鬼吖,我個電話有套架~~~~
我突然諗即管試下有冇人執左,走入酒店問,原來真係有,真係想喊咁滯~~~~~~

有驚冇險搵番電話之後,就唔玩喇,天都黑晒
晚餐是自助餐,好多野食,幾驚喜,以為冇乜好食,點知有刺身添呀



又係一餐飽到上心口


食飽之後,見到仲有小朋友出去玩兔仔,但太凍LU,所以我唔出去玩

D兔仔掘到周圍都係洞,我老公好搞笑,責怪D兔仔話佢地掘左咁多又唔用~~~~



沒有留言:

張貼留言