2017年12月7日 星期四

17年日本四國紅葉自駕之旅-Day 4 - 道後溫泉

13/11(一)

由於今日並沒有太多行程,所以可以輕鬆睡晚一點。
早餐食物選擇都很多,而且都很味美。


食飽後,我們先退房,再將背包寄在櫃檯,我們便租單車去遠離酒店的地方餵兔仔。

D 兔仔好得意架,有D見到單車已經會跑出來,我們停好單車後,便開始搓膠袋,D兔仔聽到膠袋聲便會自己跑過來的。
我覺得我們好似露宿者派飯服務咁~~~~











呢邊D兔仔真係比酒店果邊瘦D,同埋我覺得佢地好肚餓

玩完一大輪,我們坐11:05班船去盛港

係碼頭有幾隻兔仔係我們車旁避風,見到我們立即企起身,但我們已然經冇野食可以餵佢地LU,呢幾隻好似仲瘦

之後坐船去盛港,再去龜老山展望公園 TEL: 0897842111
離盛港只是半小時左右的車
當日天氣好好,視野十分廣闊



本來安排了松山城這個景點,但老公表示不想去,便直接去今晚住宿之酒店
由於不太餓,途中我們於休息站點了一份午餐孖份食
仲買左包柑




今晚住宿道後溫泉 茶玻瑠  ¥32400   一泊兩食
房間都唔錯




最喜歡它的露天溫泉,但因為幾次泡都有人,所以未能拍照,詳情還請看官網

放下行李便去參觀一下道後溫泉及行溫泉街
只於外面觀看及拍照,並沒有進去泡,因為我覺得佢遊客太多,全日咁多人泡過我覺得有點嘔心。


係溫泉街見到龍貓店~~~

溫泉街上有間賣芝麻食品的,我覺得個芝麻糕好好食,芝麻糖都唔錯。芝麻包反而一般點。



之後見到少爺列車,隨便拍了些照



後來見到燒饅魚卷,味道一般。

之後便返酒店泡溫泉,溫泉桶上真的有玫瑰花在裡面

之後去餐廳食自助餐
餐廰氣氛感覺太高級唔好意思係咁拍照,佢晚餐係半自助
前菜同有部份熱食、刺身、甜品係出餐檯自行取用,選擇好多而且都好好食






有件夀司另外由待應給我們,而主菜我們加了錢選有鵝肝同牛肉,但唔記得影相~~~



今餐由於食物太好食,我們食左幾輪,食到好飽好飽

泡過溫泉後便沒有再外出了。





沒有留言:

張貼留言