2017年12月13日 星期三

17年日本四國紅葉自駕之旅-Day 6- 祖谷溪

15/11(三)


一早起床先去頂樓浸下溫泉,出門時發現房門外掛非常細心地著當日之報紙

男女浴池已經互換
之後便去食早餐,食物選擇很多,而且都好好食



早餐後本來想去Hirome市場,我們係外圍望左陣覺得冇乜特別便走了。

之後出發去大步危,車程只是一小時左右
大步危我是用MAP CODE的  357181047
也是我們於幾次日本自駕第一次用MAP CODE,感覺好神奇,輸入後螢幕竟然出到大步危,我還以為只會出現一個指標
離開高知時我見得半缸油,便提議老公要入油因為要進入山區,他表示不用因為夠用。
到離開高速快進入大步危時,我再表示要入油,老公堅持唔入。我真係完全唔理解~~~~

仲有大約20分鐘到達大步危時,見到路口有一對外國情侶笑晒口咁截順風車去大步危,老公問我車唔車,我咪答佢緊係車喇。
經過以上討論,所以我們部車是過左佢地少少先停低,一停車我同老公第一時間係落車整理後座,因為第三個喼放左係後座,仲有少少雜物,反而唔記得叫對情侶過來。
所以對情侶尷尷尬尬咁走過來問我們係咪車佢地,哈哈~~~
我都同佢地解釋因為部車太細,所以要先整理一下,望下佢地有三個背包都驚唔夠塞。在佢男朋友幫手下,成功將D野同佢地塞入後座,我中途偷望佢地,佢兩個又高大,逼埋係一個半位上,我都有D唔好意思。佢地係咁話OK。傾傾下佢地原來來自法國,係日本全程靠截順風車,佢地話都幾順利,我都想信係,因為日本人見佢地外國人通常都會幫手。
到達後放低佢地便分道揚標鑣。





之後我們便去小步危



可能個MAPCODE唔係太準,其實我們都唔太肯定到左未,見冇乜野睇便折返去大步危附近食午餐,餐廳出面景色真係好靚









餐廳設計都好特別






點左兩個餐,味道一般,又唔係唔好食,但又冇特別囉



我們就食飽飽喇, 跟進就定位去U形山谷,行左一段路後,我老公突然表示想入油。一早叫佢入又唔入而家邊度搵油站俾你呀!!!!!
部車得番幾格油,係GPS搵最近油站,原來1.5公里外有,咁就調頭出去喇,點知好野~~~油站今日突然休息,惟有再出去喇,差唔多去番接兩個外國人果度~~~~~個天玩我們又休息~~~
再出去下一個油站就好遠,我突然醒起頭先第一個油站係1.5公里,第二個係 3公里,冇理由咁遠,所以我估係入番U 形山谷果邊會有油站,於是調頭再返入去。
果然係剩番一格油之情況下到左油站,而且係有開嘅!!!
我老公真係俾我鬧到爆炸~~~~

油站對出好靚,沿路入U形山谷都好靚



U 形山谷紅葉未夠,而且開始日落D光線麻麻地


順路去埋小便小僧

我初頭以為係一個有停車位置嘅 景點,點知去到原來就在公路旁,還好交通並不繁忙,隨便影張相便上車,呢個景點真係有小小無謂。
之後便去埋祖谷蔓藤橋
果度好多遊客

先去睇左附近的琵琶瀑布



我們唔敢好似D人咁行落河邊





之後便俾錢過橋


我老公行起來簡直係如履平地,我慢慢行都OK,可能係木條比較闊,所以先會有D驚嘅感覺。

之後買左串小食
有一粒薯仔、芋頭、豆腐、蒟篛,味道真係無特別,唔值得買來食。
之後便番酒店,大約四點左右,因為我們想好好歎下今晚住宿的旅館

新祖谷温泉 ホテルかずら橋  

¥54000 一泊兩食,我們原本想訂有露天溫泉那一間房,但於幾個網站甚至官網都冇得訂,最後只好退而求其次,租有室內池的那一間,但也只有hotels .com才有得BOOK ,但此網站卻冇得選餐點。我其餘的房都是在樂天訂的,我覺選擇多及價格好一點。


房間非常大

仲有部按摩椅


室內溫泉

睡床區域


梳洗處的地板有安裝地熱系統,雙腳踏上去感覺很舒服





旅館還很 貼心地於房間有一張附近景點的MAPCODE指引




稍事休息便去泡溫泉,戶外溫泉是坐小纜車上去的




有公眾泡腳的地方



泡完溫泉,我們在山頂附近逛,原來紅葉打左燈好靚架,唔怪得D人影夜楓喇








我們6:00便去食晚餐


晚餐其實冇咩好食,淡水魚刺身亦不太討好,仲有天婦羅同鐵板牛肉、仲有燒魚同今日下午果串雜錦燒。雖然冇咩 好食但都好飽,甜品同生菓完全食唔落,叫佢唔好上。





跟住行下佢嘅小賣店


返到房已鋪好床,咁瞓床好定榻榻米好呢~~~~
結果係床碌左陣,睇下電視跟住瞓番榻榻米
咁啱電視播佢四國D祭典特輯,仲有人跳阿波舞,睇完我們覺得真係唔駛去現場睇果D祭典,睇電視仲好喇,又唔駛同人逼,睇得又清楚


如是者又一天

沒有留言:

張貼留言