2017年12月25日 星期一

17年日本四國紅葉自駕之旅-Day 7-四季美谷溫泉

16/11(四)

早上起床先去食早餐,餐點冇乜特別


食飽再去泡溫泉,由於冇人所以可以補影D相



佢有混浴泉,但我相信冇乜人浸

休息區


之後再係附近影下相









之後出發再去多次U 形山谷

但光線都係唔太配合

正式出發去奧祖二重橋 MAPCODE 497365049
本來有計劃想坐小電車遊山,但天氣太凍,所以昨天我已決定取消

去到真係好凍,路邊溫度計顯示得7度,我們凍到鼻都紅晒,感覺7度都無


呢度嘅好處係條橋俾左錢就任行,你鍾意行幾耐行幾多次都得,而且遊客唔多。
咁當然喇,我們只是男橋女橋各行了一次。


呢條係男橋


呢個野猿真係非常重,要係中間拉佢番來已經好嘥力,拉左番來我唔敢坐上去,主要怕佢會斷,所以放手讓佢盪番出去便算。
玩完大約十二點左右,果度有間店有湯麵食,但我們又唔太肚餓。所以決定一會在路上食。
老公一直想駕山路,今天的行程完全咁滿足晒佢嘅願望。
一路過去四季美谷全部都係山路,一路上去劍山頂。係果度望出去都幾壯觀架。







不過就出事喇~~~~~~
原來全程都冇食店~~~~
好彩有之前味天下送D餅仔同之前買D零食頂下肚。
途中原來會經過恐怖稻草人村,之前見旅遊書介紹,從來冇諗過去。因為個人感覺太似一部西片恐佈蠟像館。日頭經過心裡都有毛毛的感覺。






終於去到大轟之淹喇~~~~
係幾靚嘅 ~~~~~~






去到四季美谷溫泉都兩點多,餐廳都有人剛入席,可見附近都冇乜食店
四季美谷出名食鹿肉,之前我們係鹿之湯試過,但上次的煮法讓我們覺得肉很韌,最後都要吐出來。
但這兒餐牌圖片拍得很吸引,所以老公還是點了鹿肉
原來煮法不同真的差很遠,這餐廳做得很鮮嫩,而且味道有牛肉的感覺。,果碗好似燉牛腩嘅 野,相信都係鹿肉,通常呢種做法日本都係甜甜嘅 ,但今次係正常嘅~~~好好食

我就點了魚生飯套餐。

埋單時見收銀旁有蕎頭,我示思想買,收銀嬸嬸表示那是抽獎禮物。而我們食夠三千幾可以抽三次。
YEAH~~~食飽飽有得抽獎,本來抽中二獎係入浴券兩張,但由於都會住係度有得浸,所以我就想換便宜的農產品,本換蕎頭,但佢話唔得結果想俾六個好似柚子嘅 東西我,我是但要左兩個,聞起來好香,但酸到爆。
最後我自己都買左包蕎頭,原來店內係有得賣架

今晚就係住宿係四季美谷溫泉  一泊兩食  ¥22248


價格而言真係有點點不太值,房間有點老舊





房內沒有凍水,熱水亦要自己煲

房內可以望到小河

晚餐返房後,床亦要自己鋪

不過溫泉幾舒服就真,而且都幾多當地人來浸
大堂有個燒柴火爐係大堂坐都好舒服,溫暖到想瞓。

晚餐當然都有鹿肉



呢幾片鹿肉都好好食


呢個係炸鹿肉片



呢碗都好好食



晚餐好味到,飽至上心口

之後又去泡多次先瞓

沒有留言:

張貼留言