2018年1月20日 星期六

17年日本四國紅葉自駕之旅-Day 11- 倉敷、廣島縮景園

20/11 (一)

早上起床後便去食早餐, 都是日式食物為主,所以老公覺得冇野啱食,我就OK

接著我們便行過去倉敷美觀地區,地點非常近酒店,只是過條馬路便是了





條街古色古香,又有一些商店都幾好逛

之後便去倉敷OUTLET  TEL:086-423-6500

位置都是非常近,只不過大約5-10MINS 車程

OUTLET 與一個普遹商場連在一起,都幾好逛,但由於我們都不算太喜愛購物,只在FRANCE FRANCE買了條我至愛的圍裙,同埋係超市買左晴王,真係太太太好味喇,一陣間就食晒


之後我們便出發去廣島
途中係道之站食午餐

我食滑蛋飯,實物出來都冇咁靚嘅 ~~
老公都係食拉麵,冇特別便沒有拍照了

我們先去廣島縮景園TEL:0822213620
園外便有泊車的地方





















縮景園我們覺得好靚,一步一景,甚至靚過栗林公園

之後本來想去廣島城,但圍著找了兩圈也找不到泊車的地方,所以最後放棄了
反而在外圍見到一條很靚的銀杏大道
之後便去逛商店街

我最初還以為廣島特別流行路邊攤,整條街兩旁都是路邊攤,但原來是有個叫胡子大祭


買左條紅豆鯛魚燒,都幾好食





佢地好多人買呢個好似掃把咁嘅野



去左玩金魚,玩過一次以後便不玩了
由於老公晚餐想飲酒,便出發去今晚住宿的酒店泊低部車
廣島Sheraton  TEL:0822627111  官網
¥17600  包早餐,又幾抵住喎
房間超大間又豪華,我家老板好滿意









稍為休息便出發去覓食,我們決定邊行邊截的士,上到的士給他胡子大祭之照片便可以去番商店街

我們去左一間叫竹鶴嘅居酒屋,店面幾大,而且好多人好熱鬧咁,我最鍾意係咁
佢有D食物一大盤咁放左你BAR 檯,好似潮洲打冷咁,我行過洗手間便指了兩樣
之後繼續我們喜歡的事,亂點~~~~


 蜆好清甜
 呢個牛肉好好食


 刺身拼盤都唔錯
我們覺得係大眼雞嘅魚

 牛舌,正



骨付豚肉,超正

如是者又一日

沒有留言:

張貼留言