2018年1月20日 星期六

17年日本四國紅葉自駕之旅-Day 10- 鳴門、倉敷

19/11(日)

為遷就大潮日子,今天便變成大移動日

早上去浸溫泉,早上戶外很都有點風,所以都沒有出戶外浸

暖昱昱去食早餐,要在餐廳外等候一會安排入座,怪不得有一排長長的椅子。
早餐依然很多食物選擇,佢有種山雞蛋,個蛋黃好香,襯飯一流。
佢部咖啡機壞壞地,我幫我老公沖佢杯咖啡搞左好耐,搞到都冇心機影相。

由於見天氣幾好,我們再駕車上山頂,而且係酒店過去都好近





途中見到棵 樹D 葉粉紅色好得意

小豆島都有個大觀音,幾似大埔 果個

之後便去碼頭坐船返高松

再落鳴門

期間有段小插曲,部車嘅 GPS 唔識得叫我們落高速去鳴門公園,結果我們上左鳴門大橋,大潮時間應是12點多至兩點多,正值1點,車行在大橋上亦見到橋下之漩渦,不過橋上亦非常大風,部車又輕,直情有點搖晃。
當日由於大風,所以船公司只開大船,我們買了頭等座位,人少拍照不會擠來擠去。坐位都很舒適


我覺得大船都很好,都是開到漩渦旁邊,不過很難拍,漩渦一下便過去了。

落船後我們去了鳴門公園食左碗熱熱的烏冬,當日實在太大風太凍喇,而且都開始天陰

之後都冇上鳴門大橋,特別遷就大潮而看的漩渦,實際看過反而覺得一般
接著我們便出發往倉敷,今晚的落腳點

途中經過道之站,我們再食點東西
雞腿很一般




兩種味都想食,但只食得落一支~~~~~~最後揀左牛奶味


呢個雪糕好好味

今晚往宿我至我的Dormy Inn 倉敷¥14990
官網
先去泡個溫泉,成身暖昱昱,之後便出去晚餐
食我至愛嘅燒牛肉





牛肉好好食,又一餐飽到上心口


沒有留言:

張貼留言