2018年3月1日 星期四

2018農曆年韓國首爾五日四夜小旅行-Day 1

今年新年很想放個假去鬆一鬆,因為11月日本旅行返港後,基本上忙到冇停過手。
所以就係大年初三至初七(18/2-22/2)氹我老闆陪我去我想去好耐嘅首爾,由於天氣都比較凍,所以此行主要係食同行街,室內活動為主,差D想CUT 埋景福宮,但去到天氣都OK,唔算凍到頂唔到,所以照去。

最搞笑出發前一晚我先發現唔記得自己係邊間租左WIFI BB,又唔見左個確認電郵,惟有去到機場試下問,去到發現原來得四間,咁 逐間問都好容易,其實我估係其中一間,所以先排果間,好彩真係~~~~~~

第一日 18/2 早上坐 9:15國泰的班機,班機好爆,我48小時前ONLINE CHECK IN,已經冇連埋一起的坐位,我同老公分別被安排坐係兩個倉嘅第一行,雖然空間加長,但就分開好遠。當日早D去機場問下有冇得調,空姐話好爆,但都即管落調位要求。
機場都爆多人,食早餐都好難搵位。
由於係 333設計,與我同排的是一對夫婦,我便問下走廊邊的那位先生是否一人,該韓國先生好好肯同我老公調位,雖然隔左個走廊但都好過隔個倉吖。

三個幾鐘機食下瞓下好快過,入境過程超快速,基本上不用等侯。但行李返而就等左一段時間才有

落機後便在機場換錢,大家都話係明洞換錢抵,但我又懶搵而且又唔換得多,所以隨便換D便算。
我們住係東大門JW MARRIOTT ,之前見人寫過從機場坐地鐵都好易到達,所以我們便坐機場快線。睇住黃色指示牌好易搵


由於30MINS 一班,所以打算先問左下一班車幾時,再食少少野食,因為都幾餓下,但賣票小姐話仲有 9 MINS就開,我們便去追,去月台望下張票見係第一卡,但月台又有道幕門隔住左行唔到去,列車到時我便四處張望睇下係咪可以係第三卡行過去,點知就係咁分左心,左腳同行李都上左列車,右腳想行時差左落月台條縫度,原來佢地鐵D縫好大架,我成條右腳跌左落去,要我老公架住我腋下先上得番來,pat pat  勁痛之餘又樣衰。

經歷小波節後話咁快就去到首爾站,其實票價都幾平,兩個人W19000,$140港幣左右咋喎。


我們轉四號線去東大門站,但原來行去轉線係好遠架,又要上落樓梯,我們即時決定回程時坐的士去首爾站。

韓國地鐵讓我們深深體會到韓國大媽、呀叔、老人家嘅威力,人家明明好守規距咁企係車廂外嘅 旁邊等待其他乘客先落車,D人明明仲落緊車,後面嘅呀伯可以老實不客氣地一掌推開你上車。而且幾日間不只一個。。。。
同埋都幾經常見到醉酒叔叔,果日只係下午已經飲醉~~~~

係四號線出9號出口便是酒店旁邊,8號近D正門,兩者都有扶手電梯,非常重要呢!

登記後便上房,房間好大,設備都充足










夜晚係房望出去好靚架


之後便去10樓行政酒廊食D野,因為連住四晚所以包行政酒廊早餐同Happy Hour,Happy Hour 時段有紅白酒同香檳都係免費的。而且D野食每日都唔同架。





食左少少野頂頂肚便出去正式覓食
我們第一餐決定去往十里站嘅 貝殼倉庫,係往十里站出11號出口,直行一會兒便到達,我們大約6:30到,已經要排隊,排第二。但當日可能工作人手不足,只有兩三個員工在工作,所以餐廳其實有不少空檯,但都未能夠安排入坐,等左大約20MINS 便可以入座了,其實便是安排我們坐之前見到的空檯.......我們入座時,排隊等位嘅人龍已經好長

佢有兩隻碟叫你一隻取海鮮另一隻取肉食,鐵板是烤肉,海鮮放在網上烤
飲品自取,最後放入綠色籃,埋單時才一次過計數

佢真係好多唔同種類嘅貝類....見到都心花怒放~~~
D鮑魚仲係識郁架~~~放在去燒多生猛

帶子真係超大隻

全部貝類都好新鮮,係生蠔麻麻地











肉類就非常一般,而且放在鐵板上烤,沒有焦香味,所以我們都冇乜點食,而且見唔到之見大家話嘅章魚
牛油芝士粟米就好好食

食左幾轉,都覺得夠皮,唔想一下子食太多貝類,而且仲有下場
其實佢價格都真係幾平,但真係要早來

而家一邊打一邊好想返去再食過.......

之後我們便坐地鐵去明洞行街
經歷過今日,我老公已經受夠了地鐵,轉線行好遠仲要上落樓梯,月台上地面又唔一定有升降機,大腿酸到爆炸。

係明洞行街,行左DAISO,買左幾隻碟同幾件小工具

之後係街邊食左串魚串,冇特別,係啖湯幾甜

行行下就突然發現我們嘅目標百濟參雞湯

我們點左一個野山參培養根參雞湯一個普通乌雞湯


湯底好濃,但兩隻雞肉味我唔覺有分別。由於我們唔鍾意D飯混入個湯,所以先將雞取出再取拆肉食

佢個蘿蔔泡菜同蒜頭都又幾好食喎

食飽飽返酒店,當時大約11點幾,我們想坐的士,點知第一個司機唔識路,第二個唔肯睇標
佢開W16000,我老闆又好攰,咁就是但喇,但之後幾日發現原來佢坑左我們W10000成$70港紙,果段路好近咋,之後幾日坐都係W6000幾~~~~








沒有留言:

張貼留言