2018年3月2日 星期五

2018農曆年韓國首爾五日四夜小旅行-Day 2

19/2 (Day 2)

早餐於10/F 行政酒廊進食,各種蛋製品是直接向服務員點餐,他們英文都很好,所以不同擔心溝通不了。
早餐選擇都幾多,基本果汁牛奶、各式麵包,超欣賞佢西式麵包做得唔錯,亦會有韓式粥、湯、泡菜,煙肉煙三文魚腸仔薯餅等。。。
佢唔算超多野食,但我覺得都夠,因為食得太飽下午果餐會食唔落
早餐一定有士多啤梨,韓國士多啤梨一定要係本土食才會那麼甜,香港買的永遠都是有點酸,所以我每天都自製士多啤梨乳酪。
最失敗原來我冇一日有影到相~~~
得一張自製牛角包三文治相

食飽便出發去景福宮,由於天氣太凍,所以冇諗過韓服體驗~
景福宮簡單D講~~~冇乜野睇








好快行完我們便出發去running man 體驗館
坐地鐵去到鐘閣站出3-1 出口,一路直走,至第一個十字路口右轉,右手邊第二棟建築物Hana大廈地下一樓。位置非常易搵
地鐵出口扶手電梯唔知係冇開定壞左,呢個情況都幾經常出現,我們最初以為節能,但行上去都沒有開動。

館內有付費LOCKER保存衣物,之後後獲發手環開始遊戲

挑戰的遊戲好玩,但勁消耗體力,玩完第一個我們已經要坐係一邊回一回氣








但真係好難全部挑戰成功,同埋我們覺得佢地拍running man真係好辛苦。

之後便出發去永登浦食紅蟹,係永登浦站出3號出口

係永登浦路邊見到士多啤梨,真係超抵,又香又甜

去到食蟹嘅店都差不多兩點幾三點只有五六檯客人

一坐低都唔 駛講野,就上小菜好快都上埋蟹,佢個蘿蔔泡菜有少少以菜甫味,幾好食。仲可以免費自助添加,而且真係好平

蟹會有少許掉腳,但都完全唔影響佢嘅鮮味,而且全部實肉,可見真係新鮮嘅,第一盤來左五隻,再叫第二盤自動來左四隻。其實仲可以再食,但真係手軟。



食飽行永登浦地下街,唔算真係好大,但都幾好行,係度都買左幾件上衣俾老公

之後返酒店老公休一休,我就上 1 0/F 食個下午茶先



夜晚坐的士去馬場洞食韓牛,今日坐左好多地鐵真係夠晒皮


我們去左好多人推薦嘅電線杆家,果然真係比其他店多好多人,有D店甚至係冇客人嘅



我們點左個小韓牛拼盤,跟住上左一大堆小菜,個葱泡菜有少少甜嘅感覺,D青椒點解D人話唔辣,食左一口辣到噴火咁滯


生牛肝都栢葉都真係幾嚇人,我叫老公唔好食因為見過有人寫話食完上吐下瀉

但佢又好想試下,所以真係食左少少,佢話個肝超甜,牛栢葉冇味


見佢試左,我又勇敢地試左少少牛栢葉,的而且確係冇味的,而且感覺似拖過水
牛肝真係唔敢試,之後我們燒熟來食

牛湯係幾清,之後我都添左碗

拼盤來喇,好失望真係好失望,我們相信因為雪花唔夠,所以一D都唔香,亦冇乜牛味,下次一定要揀雪花位


食完呢碟都巳經食唔落,想ORDER 雪花牛都頂唔住

由於今日我係酒店見到一張首爾嘅夜景相好靚,所以臨時決定加去N首爾塔,我們坐的士去纜車站,夜晚加上半山真係好凍。

係架纜車度見到個夜景,又覺得中左伏,夜景都係香港嘅好睇~~~







 上到山頂的景色只是這樣~~~~

對比我之前帶朋友上太平山頂,感覺真係差太遠喇
可能因為香港的景色比較近,感覺震撼




老公話想試下零度以下食雪糕,其實都OK嘅,不過支雪糕幾好食就真,好香奶味

之後係纜車站有的士招客,但我們唔想俾人坑,所以坐電動升降機去番平地先坐的士
咁多日,其實係得第一晚嘅的士唔肯睇錶,其他部部都得

首爾果然係不夜天,我們返去酒店附近逛Hello APM都幾好行,不過係一個要講價嘅場,佢都會主動邀請你講價,呢點我就麻麻地
最後都買左件大褸同幾條裙,歡迎試身,但佢又冇試身室,所以我有著多條LEGGING 打底

沒有留言:

張貼留言