2018年3月10日 星期六

2018農曆年韓國首爾五日四夜小旅行-Day 3

20/12  (Day 3)

我們今日係去樂天世界,之前已經在KKDAY 買左入場券+五個快證+水族館
費用每人$463, 佢有任玩的快證連水族館$1127,不連$1068。
由於我們不是太沉迷機動遊戲,所以覺得5個快證已經可以。
如果喜歡玩機動的朋友,強烈建議要買快證,因為堅唔駛排隊,而且眼見每項機動遊戲都超多人排隊,有快證真係快好多。

我們先玩一個室內滑浪飛船熱下身,但膽小嘅我點解玩完好似唔係熱身之餘,仲有點點嚇破膽嘅感覺~~~~~

跟住去玩我最鍾意嘅 碰碰車,但我部車壞壞地LOL~~~撞左一次就唔識行~~~~最後老公係後面撞我一次部車先行得番。而且我覺得佢速度唔夠海洋公園D車。

之後我們便外出去戶外部份,見到戶外條河結左冰,我們覺得好得意~~~~

我本來訂左個偉大嘅目標俾自己要玩跳樓機,去到見到兩座,老公話玩最高果個,我反建議先玩矮果個先,去到剛好剛安排了一批參加者玩,我們要下一轉,好彩係咁咋,如果唔係我死緊。我明明見兩個女仔好開心咁傾緊計,部機突然扯高,佢地表情扭曲就發出絕望嘅呼叫聲~~我即時決定我係玩唔到,叫我老公自己玩,佢意圖游說我話D人玩得好開心。但佢地嘅 叫聲太絕望,所以佢都覺得冇可能成功。
呢部機最恐佈嘅地方係佢會突然好高速咁抽高,我老公不嬲都大膽,佢玩完落來都對我擺手話我玩唔到,因為佢都覺得真係有D驚。

之後佢話玩個低級D,係一個圓形飛碟好似海盗船咁擺嘅 ,不過唔同在於佢都會兩邊擺,我見都有細路排隊覺得應該ok,但我真係唔係好ok,人地未開始叫我便叫,人地叫完我都未停,我老公係旁邊係咁叫我細聲d。

之後佢想玩高果個跳樓機,但唔知點解停左冇得玩,可能機件有問題。食左條熱狗之後,佢玩左個圓形個一邊轉一邊海盗船式擺到好高嘅 機動遊戲,剛開始時佢仲串咁 向我攤開雙手,示意冇料到,玩完落來 話差d反胃喎~~~~等你食熱狗吖喇

所有快證都玩晒,我們便去水族館,水族館係商場入面,我們便去FOOD COURT 食野,我叫左水冷麵,老公食辣海鮮麵,我們食得辣都覺得個麵幾辣下。而水冷麵試過便算,我們唔鍾意佢個口感




食飽就去老闆至愛嘅水族館,其實都幾細吓 ,但都叫做乜都有D
行完個水族館,我們便坐地鐵去葯水站,去老闆朋友推薦話超好好食排骨湯,其實我對排骨湯一般,但老闆超想試,而且係佢朋友推薦,就即管排落行程~~~~~~食完老闆都認同其實真係冇特別囉。





之後番酒店眠一陣,我就去左10/F歎香檳,跟進就繼續係東大門SHOPPING,我都幾鍾意住東大門,買衫真係好近

跟進去食好出名嘅五香滿足豬腳,係東大門有分店

先來一鍋水餃年糕湯,我叫老闆飲兩啖算喇,先前D排骨其實都未落格~~~~~
其實個湯係幾好飲嘅,但真係要留肚。

韭菜泡菜都好好食,我們點左米酒,老闆好歡喜

登登登~~~~~豬腳上場喇~~~
我們點左一半一半
辣個邊濃香少辣,原味真係好好好好好食

我一向唔食豬皮同D肥肉,覺得口感好肉酸,但呢個真係好味到令我可以忘記佢嘅口感。
但真係好滯,我們食左1/3 已經食唔落,見人地打包,我們又打包。
佢好食到我們決定明晚買一隻帶返香港同朋友仔分享,不愧係米芝蓮星級推介~~~
下次去都一定要打包返香港先得~~~~




沒有留言:

張貼留言