2018年10月28日 星期日

2018石垣島、西表島之旅(9/9-18/9)-DAY 9-10石垣島自駕

17/9(一)

早餐好多好味嘅野食,要排隊等入座,排隊期間仲有人托住D咖啡、果汁讓排隊客人邊飲邊等












佢D早餐係會有少少變化,例如第一日有芒果汁、PANCAKE,第二日便轉了第二樣

食飽係泳池HEA,之後便出去食牛漢堡,味道非常一般,並不推薦





之後再去行專賣蔬果的市場
佢蔬菜種類多過AEON

同埋買手信,呢間店一樣有退稅同九折鄉,價錢平過果間紫色好大嘅 店,泡波泡盛竟然只要¥2000,但我之前¥4000時已經買左兩枝~~~~~
間店係公設市場非常易搵

我上次買過左上角果盒,入面好多唔同款食物,而且我覺得都幾好食,


古面金楚糕上次買左我都係好鍾意,今次都有買俾人做手信

晚餐在酒店食鐵板燒,好好食













美崎牛真係仲香過石垣牛





酒店每晚黃昏都有人員在草地演奏,看似寂寞,但其實都幾多住客在自己陽台聽,佢 吹完我都有拍掌,跟住聽到其他掌聲,先發現仲有其他住客在聽,而且演奏者 係聽到大家掌聲的,如果有機會入住,就給點鼓勵吧


最後一天是早機,所以食飽早餐便出發去機場還車同CHECK IN



沒有留言:

張貼留言