2018年11月2日 星期五

2018年10月首爾賞楓紅葉之旅~Day 5

24/10(三)

本來這天應是超市及街市日,但由之前已經去左E MART同樂天,所以今天可以改去睇之前想睇嘅德壽宮。

我們 昨買左麵包同飲品,係房食飽早餐後,便坐地鐵去201號市廳站,先去貞洞觀景台,出11號出口,之前有位網友描述得好清楚詳細地圖(引用自V歐妮瘋生活),如此我便不再重覆了。進入過程真係非常順利,不用疑惑。

於高處向下看真的很漂亮呢





我們亦找尋了一下一會兒該往那邊走才可以看到更多紅葉。門票每人只是W1000,進入後嘗試向多紅葉方向行,但發現原來部份地方是不能進去,即那跟本是一個樹林位,而且在高處看就漂亮,但落到地上,完全看不出剛才的景緻。













玩完一輪我們便打算在附近午餐,家姐想食紫菜飯卷,但只有一間很細的小食店有售,但入坐後表示已售完,而該店其他的食品我們並不感興趣。所以我們決定先往京東市場,再看那兒有甚麼食店。

坐地鐵於祭基站出2號出口,往前走至一個大十字馬路口,過馬路再轉左行一小段便是菜市場入口,非常易找。

在途中發現一間賣牛骨湯的傳統小店,見佢都有點歷史,而且好像都有些明人簽名,所以便進店嘗試。


就在地圖上加了標示之地方



在前往京東市場的路上,見到這個牌轉左入去


便會見到此店



店的正面


我點了牛骨湯內裡有點麵條,我都幾鍾意。家姐竟點牛膝湯,我而家先知家姐原來鍾意食D膠質物體,所以我決定當晚帶家姐去食豬腳。
個湯入面好多膠質,好膠口,我覺得幾好味。
家姐果碗W12000,我果碗W8000,我加左勁多葱入去~~
飯係好養生嘅雜糧飯,好好食~~~


食飽我們去行菜市場,我買左蒜頭,香港而家D蒜頭都唔香。見到柿乾,1kg 一包W10000,真係好抵,平過係明洞買好多,明洞一盒400G W10000,為左拉低平均價我們一人買左一包,跟住家姐買左盒巨鋒提子,有一檔W1000賣一袋仔散嘅提子,我見佢幾新鮮買左W1000,真係好好食,好新鮮,但最後一日食唔到咁多,如果唔係買多D,好食過係東大門買一杯杯嘅提子。
之後好滿足咁返酒店,放低戰利品換件厚衫再出去行街。
我們今晚去左行Hyundai City Outlet ,都幾好行,買左兩條狐狸毛頸巾,超滑,每條都只係W29000真係好抵。


之後我們便去滿足五香豬腳,順便找一找明天我想食午餐之豆腐鍋店

IMG_3711.JPG
原本想到這一家食,但按地圖指示看來該豆腐鍋店已經關門,店鋪改為烤肉任食之店。

咁惟有改一改明天午餐的地方

滿足五香豬腳是我三次都有去之食店,佢嘅豬腳真係好好食,佢好食到連我一向唔食豬皮都會食埋佢,上兩次都有外賣帶回香港,但今次行李太爆,所以冇法帶回來與至親好友分享。
家姐表示現場即食好味過帶回香港食。



本來是不跟生菜的,但我們想用菜包著食冇咁膩,所以請店員另外給我們
對方表示只有辣味才跟生菜,我們表示願意加錢買,店長聽罷便免費給我們~~~
最後兩個人竟然可以食晒個中SIZE 豬腳,之後就返酒店執行李

沒有留言:

張貼留言