2015年4月20日 星期一

15年4月九洲11日自駕遊 Day 1~福岡

9/4 上午11:20 港龍機去福岡,日本時間3:30左右到達,但入摬大堂勁多人,又焗~~~~排我後面個韓國大叔係咁撞到我PAT PAT,我同老公調位,我老公話佢都係咁撞到佢PAT PAT,證明佢係鍾意咁CLOSE 架

接近 30-45分鐘先過到關及取行李,出左關見到呢個公仔,就正式開始旅程喇~~~~


我們係TOYOTA RENT A CAR 租左架混能車,去到搞左好耐,原來我們訂果架車款冇,要換另一款,但性能同價格都一樣,咁就冇所謂喇,回來後我先現我原來冇幫我們架戰車影過一張相~~~~搞完一輪出發去舞鶴公園,我們錯過左個停車場入口,咁又見有D私家車停係路邊就照跟。其實天氣都仲係幾凍,我要即刻係喼取羽絨出來穿
出發前我都知係睇櫻花水尾,仲好有可能睇唔到,但竟然真係見到,對於第一次睇櫻花的我們而言真係好開心~~





由於老公好驚俾人抄牌,所以行左少少就走左lu

之後我們去左Marinoa City行左一陣,原本見旅遊書介紹話有AGNES b,但原來我搵資料唔夠,間店冇左好耐喇~~~~


之後本來想去市中心一風堂,但GPS 停的位唔見,泊好車問路人有對情侶指示我門再向前行,但只係見一蘭,唔緊要喇都試下。
日本販賣機原來係要先入錢再按制
味道確實唔錯唔會太咸


之後返酒店泊低架車,我們住西鐵 Solaria 酒店,11000日元一晚,不包早餐。
酒店地理位置好,價格實惠。房間可以。




但若是自駕我們不建議住此酒店,他們的停車場太難搵,去到酒店門口,看更伯伯俾左張地圖我,我們試過但冇可能搵到。

結果我們再駛返去酒店我上接待處求救,個男仔英文唔係好得,佢又俾同一張地圖我,我同佢講我試過但搵唔到,結果佢落樓上車幫我們導航。條路真係好難搵又唔覺眼
之後我們出去搵屋台食野
原本見到間炭火燒,但冇位。
去左最右手面果間,入面真係幾擋風雨,仲有少少熱添~~~
叫左餃子、燒螺、關東煮同啤酒,共2150日元
呢間D野幾好味






跟住再去原本冇位的炭火燒
叫左串燒、見人地食牛肉我們又跟住食,啤酒同清酒



野食呢間就一般,但好有氣氛,個老闆係咁搞氣氛。
我們見旁邊姐姐飲杯透明熱野,我老公仲話係熱水,我話係清酒。結果我問下人地飲緊乜,真係清酒LOL
佢仲推介我們,原來又幾好飲,甜甜地,唔係辣架~~~不過好上腦
走果陣太大雨,冇同個檔位影相

返去酒店沖涼,發現左件事,佢地塊鏡到面個位有特別抹過,唔起霧架~~

之後幾日都係咁,我先知原來日本酒店咁細心,之前係北海道都唔覺有咁既細心位

如是者就完結左第一日LA


沒有留言:

張貼留言