2015年4月20日 星期一

15年4月九洲11日自駕遊 Day 2~伊萬里、有田、豪斯登堡

10/4(五)
我們一早出發便去福岡市漁市場的魚福食堂,食早餐

魚福食堂的電話GPS找不到,要入 0927116339漁市場電話

早上非常大雨,且十分寒冷

食堂位置非常好搵,而且食物分量大,價錢便宜



最後都食清晒大部份


之後我們去了市場門口的郵局寄了牛腸火鍋明信片回港

跟進我們便出去伊萬里同有田
因為我真係好鍾意買碗、碟架
伊萬里電話:0955232111

中途經過一個道之駅,買左柑桔同士多啤梨
士多啤梨超甜,而且真係好抵食呀~~~


去到已經冇乜落雨,環境感覺唔錯,但D碗碟都幾貴,而且唔係靚到我覺得好想咁辛苦搬佢地回來。



之後再去有田,沿途風景唔錯

連公廁內都有有田燒


價格亦不便宜,但終於有野睇得上眼~~~D花碟係手繪,D花又好清雅,我記得大約2700日元一隻,買左少少,我最鍾意係佢碗內外都有花





跟進出發去豪斯登保LU,去到大約2:45,當晚我們住係入面既阿姆斯特丹酒店,包自晚餐、早餐同兩日入場券,咁就59200日元,係有DD貴我之前都有D掙扎,但真係值~~~~~
去到已經完全冇雨,仲要有陽光 VERY GOOD!!!!
入場已經覺得勁靚。









大家係咪發現我們未食午餐呢?! 定係食左冇講?!係未食呀
個時候勁肚餓,我老公話要野先,我答佢好LA我們一邊行入去一邊找東西食
哈哈~~~~~結果我們邊行邊玩埋魔迷宮、立體館先食野,途中經過賣長崎蛋糕的店,有很多不同蛋糕試食,但全部清空,到晚上我們行過見佢已refill,全試過一遍,我發現原來我幾鍾意佢濕潤的口感。但係果度冇買,想明天去長崎先買。
魔鏡迷宮幾好玩,立體館真係太細了


之後突然見到有牡蠣小屋,即刻衝左入去,炭烤生蠔~~正


我們仲點左牛舌,都好好味,但生蠔真係好新鮮,1500日元1KG,抵食!!!






個店舖姐姐教我們先將平的一面燒,大約一分鐘可以取上來割開一面殼再燒,我們發現一分鐘後部份蠔會自動開左少少殻,可以割,但有部份卻燒好耐都唔會架,但你見佢出水都一樣可以割。如果唔係係咁燒會爆架

之後行過見到有軟雪糕500日元一支有DD貴,但佢係咁多日之中最濃奶味,之後係機場都見到510,再買左 2支




食飽繼續玩!!!!行過洪水館,就開場排隊入場玩,原來D日本人唔鍾意坐第一排架。我們輕易坐前排,氣氛效果幾好

之後再經過恐怖區,其實我一都好怕玩呢D鬼屋,但之前見有BLOGGER寫佢地一家四口玩過喪屍館,話最唔恐怖好似打機咁,我見佢D 細路8、9歲都OK,咁我應該都OK呀,而且我唔玩我老公好無癮~~~
嘩~~~~~但係我入去等緊已經勁驚,仲要真係得我們兩人。我行左少少已經勁想走,過左一關開門鎖,入左間房已經有喪屍係地下,我成日驚佢會郁,點知郁果個係我後面呀,嚇死我喇,我只能夠發出絕望的尖叫,跟住係咁拉我老公走去消防門話要走~~~~呢個時候喪屍又出現,我話我唔玩要走,佢望落好似嬲嬲地,但都帶我們坐升降機走~~~~

自已攞來嚇自己一輪後,返酒店定下驚先
酒店真係好靚呀!!!!!!









窗外景色





跟住去食酒店自助餐,食物選擇多,有和牛鐵板燒,而且好好味,有杯野飲送的,D雪糕都好香滑,滑~~




跟進出去影夜景,好靚,但真係好凍,有羽絨都唔係好頂得住,見人有冷帽都好想自已都有頂。果晚手機顯示得12度







佢夜晚個3D燈光SHOW幾好睇


之後我們去左海賊王館,幾得意

之後上左高塔



坐埋摩天輪,要俾錢但我未坐過所以照俾

跟住影花花夜景


同再係太鼓同酒店門口再睇3D SHOW,佢D 節目真係好密

其實當時只係9點幾,真係太凍所以要返房
之後係 11點左右,聴到條街好嘈,原來係花車巡遊,但我見觀眾只有少貓3幾隻,大部份人都走左,仲有唔少人應該係房睇,因為我見巡遊D人向房揮手,其實咁少人睇真係好浪費佢地D功夫,唔怪得佢蝕錢喇~~~





第二日就咁精彩完結~~~~






沒有留言:

張貼留言