2015年4月20日 星期一

15年4月九洲11日自駕遊 Day 3~御船山、長崎、雲仙

11/4(六)

一早食飽飽便去左睇海賊王隻船,我們都不是FANS 所以隨便睇下便算

之後行去荷蘭宮殿,要俾錢入場,但我就覺得非常一般





再上多次高塔,影D日景相

用模型效果真係好得意



本來想玩完繩網挑戰再玩飛索同睇芝櫻

但後來只玩左繩網挑戰
3米是免費的,但我係香港成日同d细去玩但自己未玩 過,所以俾¥1000玩 9米,冇得帶相機上去,但其實6米同 9米係同一條路,玩完 6米再行去 9米。我每個挑戰都要我行完先俾我老公行,因為佢一行,d繩搖得好緊要。
最後係 6米我玩完呢個車輪陣就決定我們要完結呢個活動,因對手完全冇晒力~~~~~

之後都放棄埋飛索同芝櫻

離開豪斯登堡,我們落去長崎前,順路看一看御船山樂園
tel:0954233131
本來想放棄唔去,因為去左長崎就會冇時間觀光,但好彩有去咋,個景好靚~~~
佢個設計係慢慢行入山的,你未行到入去係睇唔到個景。
一路行都有d櫻花同杜鵑花開得唔錯











我老公行先,轉左個彎突然見到個景,佢由心咁讚嘆左個「嘩」
我見到個景都覺得要屏住呼吸,但睇相冇果種震撼力










呢個景點絕對值得去!!!!

之後再落長崎海港食海鮮,果度有幾間食店,我們去左長崎港


d 野食好新鮮,其實我懷疑係有兩間叫長崎港的店,因為我見過有人post d 相係唔同樣





第一次食新鮮的魷魚刺身,肉質同平日的好唔同,好爽口,但未至於話好鮮甜令人一試難忘果種,D腳我們叫師傅做埋刺身,D吸盤吸住條唎好得意

食完,真係冇法觀光就要入雲仙,因為約左5:30家族風呂,條路真係要行1.5小時,其實路唔係長,但好多車又行得慢,得一條路,入左山區好好多,因為冇晒d車,但條山路真係好頭文字D,好多手臂彎。
途中經過見到個地方名好得意,叫有喜

今晚住雲仙宮崎旅館,38880日元,一泊兩食。另加4000加左龍蝦剌身~~~
一去到已經有接待員出來拿行李,替我們泊車
係大堂有welcome tea

上房仲有,我杯茶好香,但係熱既,我就諗住浸完溫泉上來涼左先飲,點知上返來就收左喇
 間房係和洋房地獄景







個住宿plan,包左45mins 家族風呂同埋一件免費借用浴衣
家族風呂相

浸完就出左佢地個庭園影相
跟住有個男人出來,係咁攞住我們部相機講日文,我們問佢是否no pthoto? 佢又話OK,但都唔知講乜,我們問佢是否幫我們兩個人影相,佢又話No, 跟住又One。結果真唔知講乜,佢都放棄左,最後幫我們影左張合照,示意我們有需要可以去COUNTER找佢。之後我們估,佢可能係想幫我們逐個去花園D景點影相~~~~








返上房已擺好晚餐位(都收左我杯綠茶....呜....)

係房影左D晚霞相



跟住就上晚餐,我們兩公婆一向好大食而且我們晚餐唔食飯的,成日驚係溫泉酒店會唔飽,初頭有諗如果真係唔飽就破戒食D飯,點知飽到上心口。
龍蝦刺身原來都唔甜既~~~同蝦刺身一樣,都係煮熟好食D











甜品個士多啤梨凍好好食~~老公唔食,我可以食埋佢果份


好細心咁床都準備左睡衣



沒有留言:

張貼留言