2015年4月22日 星期三

15年4月九洲11日自駕遊 Day 4~島原、熊本

12/4(日)

早餐非常豐富,我們昨日的龍蝦身同頭今早用來煲麵豉湯,但又唔覺特別鮮甜喎~
豆腐好香就真嘅~~~




食過早餐後,我們便去雲仙地獄散步,入口正正係酒店旁邊,但行山路真係好攰
我們行到去大叫喚地獄便折返,因為再睇都係差唔多既景色 ,而且我地好累~~~

我地兩公婆對比俾咪好大呢,因為我極度怕涷,而我老公又極度怕熱喎,所以成日都會係咁



不過大叫喚地獄D聲,聽落都真係幾恐怖

係大堂小賣部,買左2條長崎蛋糕,每條¥700,有得試食
仲買左湯煎餅,後來返香港開來食,原來冇乜味道,可以唔駛買



我們CHECK OUT 時女將們及經理都出來送客,經理仲幫我們將車駛到門口俾我地。
我們都唔敢SET GPS,拿拿聲開走部車,之後再停埋一邊搞,費時D女將們係咁等我們。我發現傳統溫泉酒店真係好好服務,我見D日本人俾手提袋佢地拿,佢有一個人專拿手袋,然後好專心咁企係車旁等。但我地真係唔習慣囉

我們去島原睇下鯉魚街,係幾得意既




係D可以入去參觀既屋仔見到有張宣傳附近芝櫻公園既單張




跟住個電話照去,原來係碼頭既觀光案內所,問職員點去,佢俾左張地圖我地,仲手畫埋燈位同便利店,跟住地圖照去無難度~~~

順便我睇埋下班去熊本既船開12:50
好多當地人去芝櫻公園,仲有好多小食攤,好似嘉年華咁。我們都買左士多啤梨,雪糕同串燒。



公園入面有D中學校在除草,見到我們會打招呼



12:40去到碼頭,班船開左??!!
原來碼頭個鐘快10分鐘架!!但售票處個鐘又正常架wow,下班船要1:40仲要係慢船,因為原來快船有一星期要停駛……我出發前冇check到lol
惟有入碼頭食lunch同睇下手信,再上番車上下網,好快就可以上船。

我們坐船出面,好多遊客準備左蝦條餵海鷗,D海鷗妈瘋狂咁飛晒埋來。小食部又未開,惟有睇人玩。

開左船,D海鷗仲跟住飛,而且我發現開住船D海鷗易D飛埋來。開左船我們都買左蝦條玩



D雀好勁跟住飛足全程,中途見到另一架船,都係一群海鷗跟住飛。

去到熊本,先去黑亭食拉麵,2個人不用等便有位。
入左去已經聞到好香……
叫左一碗有蛋,另一碗冇蛋既拉麵,隻蛋同老公一人一隻用來沾麵,好香……碗麵真係超級無敵勁好好食。



食飽駕車去熊本城,要等車位。
泊好車,買左個高木直子介紹過的嚇一跳團子,味道一般,蕃薯很粉,紅豆唔香

去到熊本城對出開始有少少雨,快快入城,上左一層樓,好累,D樓級好高,我們兩公婆又再一次放棄左,而且落雨嘛,景色一般啫。


去左本殿睇,失望!冇咩好睇,有個櫃放堆衫紐出來話是掘出來的文物,勁!
最衰唔記得影相

之後返酒店泊好車
住Dormy inn,  ¥7490一晚,包早餐(超抵)
上浴場浸左一陣,唔記得帶毛巾上去,冇洗頭,浸完見冇人,靜雞雞攞D紙巾印乾個身,返房等左陣老公全頭全面濕晒咁返來,仲有少少怒目,哈哈……佢話佢果面超多人,佢唔想人發現佢冇帶毛巾,係咁浸……

間房真係超細只係開到一個喼

之後行去上、下通行街,真係好近行5分鐘左右
見到有間藥妝店幾大,一次過幫自己同親友掃貨

呢隻藥膏貼好好用,每次去日本都會買

仲有藥膏



牙線簽,勁好用,牙線好幼細香港真係冇咁細,我成日都扯斷D牙線,最like 佢彎彎地個設計,之前買過一次老爸同老公勁like,今次大手入貨。

食過好見效的感冒藥

竟然有我係香港特價先捨得買既絲襪,香港原價$110一對,季尾特價$55,呢度¥42x,港幣$2x一對,但得番3對肌膚色咋……之後行入幾間藥店都冇呢個牌子或者都係得肌膚色....
香港特價時「輝」有閃令令效果都係俾人搶得好快,最後係百貨公司先買到「輝」要¥500一對,但都坻過香港
呢個洗面麻麻地,等我仲買左咁多添~~~~~


買左呢個洗面,之前見網友買過,話幾好用,我又買D試下

呢個都係之前見網友買過,話幾好用,我又買D試下,後來試過真係幾好,冇肚瀉感覺,但好見效!

跟住係呢間叫tutu anna買左睡衣,D料好舒服¥1900+稅,都係好超值,之後係鹿兒島都見到呢間舖。我仲買左件俾媽媽同家姐,佢地都話好舒服

跟住搵左間樓上屋酒屋食晚餐


叫左牛腸鍋,我們覺得好好食,如果腸味再濃D 就VERY GOOD 喇

 仲有一人份刺身,幾新鮮

串燒拼盆,好好味,D肉全部有醃過,每支都唔同味架

 炒烏冬,一般野


連埋兩杯野飲,食左¥4233又幾抵食喎
食飽D舖頭都收得七七八八
不過我們就覺得無咩好行
夜晚去左酒店按摩,得兩個位,剛好冇人,我們訓底左之後有對夫婦想按,要等我們按完先有位。我們按左一個鐘,每人¥6000

沒有留言:

張貼留言