2015年4月23日 星期四

15年4月九洲11日自駕遊 Day 5~島兒島

 13/4 (一)
 早上享Dormy Inn 一向出名豐富的早餐,而且好多時都會包含當地出名的美食。
例如芥末蓮藕、太平燕、魚餅

其實所謂地道食物味道好一般,如果唔係早餐包埋,我就真係唔會特別去試LOL

食完早餐,Check Out後我們去左郵局寄明信片先
今次搞左好耐~~15-20分鐘,佢地唔知整乜兩三個人圍埋一齊又查書又問人。
中段佢地同我講要買信封入住先可以寄城堡型明信片,咁我話算喇我唔寄喇,想退番明信片俾佢地。跟住佢又話俾佢都唔鍾意用信封入住,佢明白的。
我同佢講早幾日我係福岡寄左圓形同魷魚形都OK,佢話間間郵局都唔同的,真係特別喇~~~
又查完一輪書,跟住同我講¥220寄一張就可以,唉.......真辛苦, 早D講呀嘛,搞一大輪終於寄到明信片喇~~~~

一路駛落去鹿兒島,沿途景好靚,好多樹係兩邊大山

去到鹿兒島見得半缸油,就去入油,油站職員真係好幫你抹車頭同兩邊玻架
入左¥4109


到鹿兒島後我們去了水族館,老公都幾失望,因為都幾細








係鹿兒島同宮崎我發現都好多杜鵑花 ,D路邊同人地D花園全部都係,可能好易種,現在開晒花好靚



我們肚餓想搵野食,就隨便揸部車向熱鬧的地方駛,隨便泊低左停車場後,先發現原來駛左去天文館通喇,咁就上左間迴轉夀司店食夀司

扇貝麵豉湯好鮮

剌身都好新鮮

天婦羅熱辣辣

順便問下侍應姐姐黃熊係邊,原來係街尾
食飽去下黃熊,其實我想食佢上面D芒果就真,D冰無可能食得晒~~~


旁邊有一個日本女仔叫左大份嘅黃熊,先影一輪相再食,但我地兩個點睇佢都冇可能食得晒,兩個人食都好好好困難

之後我們再去仙嚴園,錯過左入車場路口,因為GPS定位係後面,點知大鑊喇,條路一直係咁去又冇路肩或空位可以U TURN,跟進見到路邊有小食店,即刻駛部車上去再調頭,點知條路好繁忙,我地等左好耐先有少少空位可以抽番架車出來。
仙嚴園當日多雲,既睇唔櫻島火山,本身個園都冇咩好睇,匆匆走一轉便離開了








再到天文館通行街,我們覺得呢度比熊本上、下通好行,店舖比較多,而且有比較多橫街
我係山形屋百貨幫同事買手巾,仲見到我想買的「輝」絲襪,又係大量掃貨

係街度,俾我見到有賣木魚同昆布既店,D木魚真係好香

之後俾我見到間賣碗碟既鋪頭大特價,當然都掃左少少。價錢傎係好抵,果兩隻藍碟¥98咋
買完俾左張你買野價格一成之折扣券我下次買野用,好似係¥120,我俾左個日本太太佢勁開心。

之後想返酒店,今晚都係住DORMY INN,¥10190 包早餐
但係我們入左電話個GPS搵唔到,冇晒辧法咁啱有對日本情侶落車,我請佢地幫我地入地址,咁先順利搵到咋
點知去到門口搵唔到停車場,我上去問下喇,咁啱見到有香港人CHECK IN,問下佢地有冇揸車,佢地就教我們點泊車,原來係酒店後面,而且正如佢地所講個牌好細~~~

但係間房大過昨日果間好多,開兩個喼都仲大把位



安頓好便想坐的士去屋台村,個錢包只有D一萬¥,驚司機冇得找,我去7-11買野唔敢買野飲咁平,就是但買左包面膜¥300,果晚試左幾好用喎,之後想係藥妝店搵都唔覺有

後來回港上網查下,原來雪肌粋係7-11專賣的

上左的士,司機同我們講屋台村今晚唔開,我之前搵資料都唔覺佢有定休日???
咁冇計,唯有行去天文館通搵野食,千挑萬選,睇中左呢間

入去都係隨便點D,我地真係好鍾意咁,上菜先知係乜,過程其實好有趣

前菜,魷魚仔,幾好食


應該係包左雞軟骨既肉餅,好味

我們叫左樣有個筍字嘅野,以為會係露筍,原來係燒竹筍,都好味


鐵板和牛,生生地,正!!!!

豬肉火鍋,之前真係冇諗過食豬,雖然佢好出名,成日覺得豬有幾好食呀~~但原來真係可以好滑同好香~~


跟住呢底野喇,有個侍應我們睇佢同D客互動,估佢應該係新來嘅,因為佢成日問另一個侍應。間野得兩個侍應同一個廚師。咁佢上左呢底野再點火。


我就問我老公:喂...咁咪燒著塊木板lol
我老公:(佢低頭裝左下)唔會,係木圈來架,圈住個鐵板
我:咁設計幾好喎
我老公:係幾聰明嘅
一會過後
我:E ????有D煙出喎,仲好似有D味,係咪大火得滯燒到個圈呀?
我老公:唔會,可能有D煙燻效果
係呢個時候,廚師(可能都係老闆)跑出來:Oh sorry sorry,跟住熄火,拎起塊野。塊木板黑晒,原來真係木板LOL
個老闆可能心諗:唉...今晚真黑仔,個侍應又蠢,兩個客又白痴,係咁睇住塊板燒~~

哈哈,其實係咁至啱,鐵板燒牛。D牛肉好好味



最後叫左XXX燒,點知果侍應話我們知係燒魚.....冇左份驚喜添
但其實都好好食

呢間野D野真係幾好食~~~
因為冇位,我們吧檯,有個西裝大叔入左來都係坐吧檯,開左佢存係度支日本酒,跟住成晚對住杯酒發愁,又唔叫野食又冇人理佢架喎.....居酒屋原來真係可以咁用嘅...
果晚食左幾錢呢? SORRY 唔記得影單,又冇乜印像,但我記得係唔貴,而且覺得都OK抵食嘅


日本OPENRICE找到它的菜單

沒有留言:

張貼留言