2015年4月23日 星期四

15年4月九洲11日自駕遊 Day 6~ 飫肥、宮崎

14/4(二)

早上係dormy inn食左豐富既早餐,佢話著名既雞飯同豬肉都好一般

一路駛落去飫(音玉)肥都是壯闊既大山



中途停左係道之駅





去到飫肥觀光案內所泊低架車

再2買張美食券


跟住出發揾野食lu,觀光案內所D職員會話你知邊間鋪今日休息,咁啱食串燒丸子同另一間好似食雞翼既店都休息,有D冇話休但去到門口又話休,結果搞到好似得番魚餅同甜蛋既店咁

入左間屋仔睇,D擺設幾得意








之後左一間魚餅店,oh....係凍架,佢係雪櫃取出來俾我們,凍既真係唔好食lol


換左呢包野,原來係甜餅仔

跟住揾高木直子食過既甜蛋店,老闆貼左張紙佢出左去……



咁就隨便揾左間食
其實即係好似實D既燉蛋

之後換左18號果個唔知咩餅,冇乜味

再食紅豆湯同甜蛋

跟著係鋪頭換左2對長壽著
見佢有和風零錢包,全個都係和布做¥6xx一個,又幾靚喎,仲要不用稅,買左三個,兩個送俾堂妹

最後去換衫木筷子,好香
另外買多一包

玩完就出發去日南海岸食燒海鮮
一路沿住海邊 ,好好 Feel




佢一盆盆果D佢話係take away,唔俾係度食





menu果D當然係貴D la




叫左龍蝦套餐,隻龍蝦真係好生猛



個頭佢幫我地做麵鼓湯

蠔都OK新鮮

最唔LIKE 佢D蜆、螺、扇貝全部落晒鼓油,全部鼓油味,冇鮮味

後來再進加一SET 蜆,問佢可唔可以全隻俾我地,不用開蓋,佢話唔得
咁惟有叫佢唔好加鼓油

原來D蜆係雪架,唔怪得一定開左蓋同加鼓油喇~~~~

呢餐都唔平

跟住去睇鬼之洗衫板
去到有個大叔好搞笑,攞住塊大板寫住青島P,戴晒勞工手套又著住反光衣,係咁指揮我地入去佢個停車場,果下都知要錢,但又唔知唔駛錢既停車場係邊(冇做足功課),而且見佢咁勤力咁就是但喇。一時心軟佢地都收得幾貴,收¥500,泊好後係佢地間士多走出來,佢老婆同我地講如果係店買野夠¥3000就免果¥500停車費。吖.....佢地都幾識搵食,行過又見到呀叔成功招攬另一架車,其實佢地搵泊車錢可能好搵過間士多

行入去途中,見到有個花園,又幾靚喎


終於見識到咩係鬼之洗衫板喇

條橋行到2/3,我們又再一次決定折返連神社都唔睇~~~~~哈哈...

係公廁旁間士多有賣芒果雪榚
真係好正,D芒果甜到不得了



之後搵下老公係網上搵到的魚仔店電話
去到原來係一間好大既各種寵物店,但係得熱帶魚,唔係老公想搵既珊瑚魚,問佢地附近有冇第二間,佢地話冇。老公好失望~~~~

咁惟有轉戰AEON
呢間AEON真係好大,我地買左個河馬LEGO,同埋呢包野,仲有超辣刀豆。
包野真係好辣,連我老公咁食得辣都辣到咳


刀豆仲未開,未知味道


我地仲買左三隻表,係香港我睇左好耐,D錶芯太大,一係D款唔啱,竟然係日本見到啱心水,千零蚊港幣一隻,我買左兩隻,老公另外買左一隻

個包裝好浮誇

係Franc Franc 見到條圍裙超靚,成條裙咁,我老公都話靚,叫我買,成三百幾港幣,點買呀……圍裙咋wow
跟住太肚餓,係AEON入間麵包店買左包坐係度食

跟住買幾條枕巾同消炎藥仲有蛋糕就走lu


其實我喉嚨一直發炎,食住抗生素都唔得,香港帶來D藥又就來食晒,所以買消炎藥加埋落去,效果好好多。
出來好大雨,仲好凍,果晚得10度

今晚住宮崎觀光溫泉酒店 ¥15552
泊佢後面個停車場
book 唔到新翼,住舊翼真係好舊



安頓好出去揾牛肉食,行行下見到「禪」就入去試下佢la

佢個前菜D魷魚仔好嘔心,好腥~~



叫左一個鐵板燒,另一個火鍋






仲有2個亂點既前菜,一個係蘿蔔牛腩

另一個係燒魚

D牛肉無乜牛肉香
有D失望,真係上次係石垣食D牛好食好多
之後返酒店浸温泉,咁凍浸真係好爽

沒有留言:

張貼留言