2015年4月25日 星期六

15年4月九洲11日自駕遊 Day 7~ 高千穗、阿蘇火山、南阿蘇溫泉

15/4(三)

早上起床出常好,除左凍之外完全睇唔出昨晚下過大雨
這是酒店房外的風景

早上早餐非常豐富, 比DORMY INN多左好多好多野食,而且好好食
果然係早餐出名豐富,算佢名乎其實喇
可惜早餐個胃太細喇~~~~~
試左冷汁,用來送飯的~~~冇咩特別


CHECK OUT後去左宮崎物產館買手信
TEL:0985227389
因為一心想買D芒果產品做手信所以係一個地方買晒
部份產品有得試食,都幾好味



大力推薦左邊呢隻啫喱,超級香濃芒果味,鍾意既朋友可以大手入貨
佢入面係咁樣一個個嘅

而呢支芒果汁都勁推,上次係石垣買左支 100%返香港,飲左幾次就冇晒,之後念念不忘
係網上見呢度有80%,所以有少少專程過來買支寶貝,我會溝冰飲但唔鍾意溝冰或者想浠D就建議買50%

買左 2大袋手信,開車去高千穗~~~~
中途停左個道之駅好多野買,仲有宮崎芒果,唔算貴,但我老公唔食既,我冇信心自己一個食得晒





結果買左炸蕃薯


途風景都係好靚





嘩段山路仲頭文字D過上次雲仙
老公話有幾個彎要扭晒條軚

近瀑布個車場滿左,要泊另一邊
都好既,如果唔係,我都幾肯定我地兩公婆又會中途又折返

一路行D景色都好靚







我老公係咁問條瀑布係邊
終於去到喇,係真係幾靚嘅

之後老公想折返,但我見就來到終點而且想去洗手間,我見有D屋仔係前面估有廁所卦

果然真係有,而且仲見到人地用溪水養山魚,都幾醒喎

原來流水麵就係呢度,兩間都冇人,咁其中一間「千穗之家」有缸魚係門口,我們就左呢間。
之後都開始有其他客人,但隔離果間就一直都冇客

之前老公話流水麵好似好傻咁,話唔去食,但果日行到熱熱地,去到現場又幾好FEEL,所以都坐低左食。其實真係至在過下癮



另外叫左條燒山魚,好好味。
之後我們行馬路返去車場,條路易行D,唔駛行樓梯級

離過後我們去左高千穗道之站,買左兩串高千穗牛串燒,幾香。仲有一份炭火燒土雞,配埋柚子胡椒,味道一般啫

下一站阿蘇火山,一路上山睇住架車溫度計係咁跌,沿途望落山風景好靚


最後去到纜車站得 6度,凍死人喇~~~~落車影左幾相頂唔住返上車
兩公婆返左上車要暖一陣先開到車,真係好凍呀~~~~
D噴煙相影極都唔靚



跟住去草千里,好DD有8度
馬肉串燒冇開檔,冇得食。我們躲係旅遊車旁影相
見到D人咁凍係路邊等巴士真係好辛苦~~~



我們今晚住南阿蘇,好近火山,一落左山轉個彎就係
竹之山莊,一泊兩食
我全程住宿都係樂天訂
今晚應該係訂左五岳館,得五間房,兩人¥38880
點知CHECK IN 後佢地帶左我們去最平既房,我仲以為我BOOK錯,即刻CHECK 番樂天記綠俾佢地睇,佢地果下都覺得好奇怪,因為我真係訂左五岳。
佢叫我們係房等,佢出去了解下。
搞左好耐佢返番來話對唔住,佢地搞錯左,但五岳FULL 晒,我同佢講我真係唔鍾意呢間房,因為我覺得房外個溫泉池好細。而且我唔鍾意佢好焗促。五岳個池大好多,而且有個花園,仲望住五岳山。
佢帶我去別館,我老公留係房,我去睇,話間房大D,但果池一樣大,但有按摩功能,我去睇完都唔鍾意 LOL,如果我鍾意當時就BOOK左喇,咁我都話算喇,你地又冇房,我都冇辦法,我住番第一間就算。
佢係咁問我,夜晚送酒俾我飲,我話唔要,佢又話果汁,我同佢講我好唔開心,乜都唔想飲。
返到房,我都同老公講算喇,我都同嬸嬸講 is ok la, 咁接待個嬸嬸又用房電話打出去講左輪,可能佢見我真係好失望同唔開心。佢話佢地個公眾浴池開到24:00,叫我們零晨一點去用,可以包場,太瘋狂喇一點喎~~~~~我同佢講算喇,佢又話CHECK OUT TIME應該係10:00,我們可以11:00。
我咪同佢講,我都唔鍾意間房,點會留到 11:00?最後我都不斷同佢講 is ok la, 叫佢出番去做野。
其實間房唔係真係好差,但我12月初已經係樂天訂房,我期望間房真係唔係咁,所以真係好失望。呢間房¥26000



不過人地原本間房係咁架~~~~
五岳館房間


晚餐好多野食,係鐵板燒,冇可能食得晒,結果剩番D雞肉,雞肉冇乜味道
馬肉刺身,冇也味,好一般






送左個道歉果盤

之後有飯團帶番房做宵夜

返到房床都開好喇

早餐

CHECK OUT 時他們減左¥4000,仲送左袋禮物俾我地,係一袋3KG既米,同四支 500ML既白川名水~~~~~~~~~~~

包米我們都帶左返來,原來又真係幾好食喎。
我之前去台灣好鍾意食台灣米,口感好煙韌,但返香港買左幾種台灣米都煮唔出果種感覺。我成日以為係水唔對,但原來真係未選對米。日本米我都有試過,但真係冇呢種咁煙韌。
之後我們係阿蘇道之駅都有見到呢個牌子既米

其實佢地過程中都好有誠意想補償,但我真係不能掩飾我好失望。







沒有留言:

張貼留言