2015年4月27日 星期一

15年4月九洲11日自駕遊 Day 8~ 九住花公園、日田、黑川溫泉

16/4(四)

前往九住花公園前先入油,都係得番半缸入
入左¥3168

之後經過阿蘇道之駅,又入去購物一番



阿蘇牛奶果然名不虛傳!!!!!!!好香濃~~~~

買左呢個唔知咩來食
完全冇味道,朱古力粉果份有朱古力味,另一件冇味,只係煙煙韌韌

買左士多啤梨同我至愛既手造士多啤梨果醬¥800~~~~~~

很快就去到九住花公園,果度都幾大風,我老公都要著羽絨


















花唔係開左好多,有D都剛剛種落去,過多兩至三星期就應該更好

玩完才十二點幾,我地決定去之前唔確定會去既日田睇下

沿途風光好靚




係觀光案內所泊低架車,問佢地取地圖,職員話行15分鐘左右就去到豆田町
我地決定慢慢行過去
唉..................玩咩吖..玩咁大.............
兩隻路痴行極都行唔到,問左幾次人,愈行愈錯
想返番車站都問左幾次路先到,條街又冇的士,仲有行行下落雨
好地地揸車咪好囉~~~~~
結果前後一個鐘左右,終於逃返車站,又累又餓
係觀光案內所旁的炒麵店食野
D炒麵同大板燒都好好食





食飽都差唔多三點幾,之後去黑川(好似落日田食炒麵咁)~~~~~~~~~~~~~~
日田 果D咩京都風建築、河岸乜都睇唔到~~~哈哈哈~~~~晒汽油~~~

今晚住帆山亭III 號房,¥38880,一泊二食
個GPS又搵唔到間旅館,惟有先入遊客中心風之舍個電話先,去到再睇下有冇地圖攞
去到黑川有指示板睇,一路睇指示一路駛,因係咁上山,而我老公又冇參與任何規劃,佢好懷疑我們行錯路,但我見到「山水木」我就知條路係啱嘅,終於到旅館喇

帆山亭好靚呀~~~~~

間房好靚好正呀~~~~~~










成間房最LIKE 個花園同溫泉好開揚,望住個山同附近D樹,個池旁仲有一未落晒的櫻花,浸浸下有陣風吹D花瓣落來,好好FEEL~~~
兩隻野好似天體營咁,赤條條係花園行來行去,原來好爽架!

再補D早上既照片











其實真係好好彩之前係日田落雨,來到黑川冇雨,浸左陣溫泉,跟住落左陣小雨,晚餐時又 冇LU~~~~


佢個花園有D鴨,好得意完全唔怕人,一開門佢地會行埋來架~~~


佢D溫泉蛋好好食,有少少茶葉蛋既味

佢個花園好靚

公眾池都好靚,男女湯係會調位架



呢間溫泉旅館真係大力推薦,如果有車,用手形來玩都係好好既選擇

晚餐要係餐廳食既,唔知係咪梅酒呢?

呢度D 員工英文都好好,食飯途中老闆娘出來逐檯同我們打招呼同傾計
晚餐好靚同好好食











佢地D牛肉係我地咁多日食過最好食最香牛肉味嘅
可惜得四塊~~~~唔夠攝牙縫

可能我地少見多怪,第一次見到玻璃樽乌龍茶

呢個好香濃奶味既,好好食

飯後買左杯手造雪糕,正~~~有雲呢拿籽~~~~

床都鋪好LU
如果有機會再來黑川,一定會再住帆山亭


沒有留言:

張貼留言