2015年4月27日 星期一

15年4月九洲11日自駕遊 Day 9~ 別府地獄、由布院溫泉

17/4(五)

早餐同樣出色
杯奶好好味,可惜太細杯
佢地早餐可以有粥選







早餐後返房浸左陣,跟住CHECK OUT
之後係黑川溫泉街行左陣,果度原來都好多外國遊客






我覺得D粟米咁樣吊係度好得意


行程調動左,所以今天想先去別府溫泉咁明天就可以有時間落杵築租和服行街

沿路風景好靚,我真係好鍾意見到個山有唔同顏色既樹


當初安排九洲之旅係因為我有一次係香港別府食拉麵見到海地獄張相覺得好靚

今日終於見到喇~~~~
都真係幾靚











我們駕車遊走不同地獄,懶得行

我真係好鍾意見到D煙係不同既地放噴出來嘅感覺

最後血池地獄~~~~


冇睇到龍卷地獄,因為我老公已經冇耐性
是但喇,睇少一個又唔會太可惜嘅
我們途中買左溫泉蛋食,覺得同普通滾水蛋冇分別
可能佢賣得快,煮得唔夠耐同之前係帆山亭果D有少少茶葉蛋味既感覺唔同

係血池地獄買嘅血池藥膏真係好見效,好好用,要去既朋友真係要買來試下~~~

之後出發去由布院
部車泊左係第一個停車場¥500,真傷心,行前多少少就係超市,係超市買D野就免費
再前少少全部¥200
先去B SPEAK 取之前請溫泉酒店替我們訂左的蛋卷~~~


訂左兩條1/3,味道係唔錯,好香蛋味,但未致於食唔到要好失望,所以買唔到既朋友唔駛太傷心


KO 左一件,另一件留番晚上食
之後我們開始掃街,老公先買左支朱古力雪糕,香濃朱古力味

我係呢間鋪買左牛肉薯餅都好好食


一路行見到呢度幾得意
仲有隻松鼠





老公係呢間鋪買左炸雞脾,佢話好好食,賞賜左我一口咋

我買左紫菜包住既燒餅,一般又唔係話真係驚為天人果隻

係呢間鋪買左呢樣擺設,我覺得好得意呀~~~



之後我地冇去到金鱗湖,咪又係湖一個~~~行返出去再係呢間鋪買左雪糕
又係好香奶味~~~


今晚住楓之小舍,¥38880 一泊兩食
住椿之間



房間都好靚~~~~











我最愛呢張熱石床,係上面玩左好耐,我老公話我咁鍾意,叫我夜晚係度訓~~~


不過環境冇帆山亭咁多地方行,基本上係冇野行咁滯~~~


晚餐6:30,其實下午D野都未落晒格,我仲要食飯前食埋個1/3 B SPEAK蛋卷~~





係間房食飯真係好舒服,可以點坐都得,佢最貼心係檯底放腳個洞都有熱石

我唔鍾意果湯有件冇味嘅丸子,再加一件淋晒既天婦羅,好奇怪
佢D野好好食,佢主菜係雞煲,但我竟然掛住食唔記得影相,個雞煲D湯好好味,隻雞又好滑
個待應英文好好~~真係傾到計果隻,我老公想搵魚仔鋪,佢知我們明日返福岡,第二朝早餐俾左張紙我地,係佢尋晚幫我們搵架~~~

實在太感動喇,返香港我們寄左盒餅俾佢~~~

沒有留言:

張貼留言