2015年4月27日 星期一

15年4月九洲11日自駕遊 Day 10~ 杵築、福岡

18/4(六)

早餐又係好好味同好多野食



食之飽浸左陣就出發去杵築

想去和樂庵租和服,但入左電話搵唔到,之前搵過資料知係市役所對面,就睇下地圖試下, 好彩佢週圍都有地圖,而且都好易搵

停左係門口,已經有嬸嬸走出來,問我叫咩名
因為之前唔確定會來,又唔知幾點來,所以冇約,問佢係咪唔得,佢話唔係,不過有客人可能要等一陣(嬸嬸英文都幾好喎)

佢叫我們泊架車係市役所

我老公唔肯換,我自己一個就¥2400,要另買一對白襪¥100,其實加埋男人都好似¥3500
佢話幫我影相喎~~~~
我另外租左一把傘、一個袋同頭飾,每樣¥100
其實我都唔駛等,佢地帶我選和服、腰帶
和服款色很多,有好幾排架子既衫

果日真係好多人,因為每月第三個星期六,杵築有特別活動,會有攝影師係D景點幫遊客影相
之前上杵築觀光網頁都見到
杵築觀光網頁

如果想穩陣D,大家可以電郵俾和樂庵預約
info@kit-suli.com


有好多嬸嬸幫人換衫,其實著件衫都搞好耐
終於著好衫可以行街街
臨出門前嬸嬸俾左張地圖我

行左冇耐係草地有攝影師幫我影左張相,原來之後會晒好俾我地架,我以為SEND E MAIL俾我地添

大家睇下我老公影D相


結果我大部份都要返來拉大D


呢D係少量正常嘅



我地入左其中一個屋仔

我著左和服,係杵築公共觀光設施全部免費任入,但我老公要俾錢~~~


之後我老公已經頂唔住,又話幫人影相,玩左一個鐘都唔知有冇
我返到鋪頭嬸嬸好出奇我咁早返左去LOL

之後佢俾埋攝影師幫我影張相俾我
專業攝影師真係影得好靚

我們去魚市魚座午餐,TEL 0978639100
其實好近好近杵築,可能 15MINS左右咋

一望無際的蠔田

有人摸蜆

D蠔同螺好新鮮~~~~~
我們叫左兩SET 蠔,6隻螺,2隻蝦,見人地食燒飯團我們又叫左一個





呢餐好抵食

之後返福岡,開始搵老公D魚仔鋪,可惜都係冇佢想睇既野
中途停過係基山道之駅,好多野食,好多鋪頭同好多人

今晚住Grand Hyatt ¥40824 包早餐,真心貴。但星期六好多酒店都係貴D
 房間唔錯,泊低部車就落去運河城行街(部車要¥1600過夜費)



先食迴轉夀司,一般

係地下見到人畫人像畫,我們又畫,佢真係畫得好快~~~~~~



之後我們隨便搵間食雞煲~~
真係好好食呀~~~~~



沒有留言:

張貼留言