2015年5月3日 星期日

15年4月九洲11日自駕遊 Day 11~福岡

19/4 (日)

早上係GRAND HYATT 食早餐

果然好多野食,而且麵包真係堅好食



慢慢歎完早餐,我們就CHECK OUT 
再出發去搵老公想睇嘅五金鋪

搵左兩間都關門,先至記得今日係星期日LOL~~~~好蠢

跟住我們再去Marina City行,買左兩盒龍貓砌圖同畫框,畫框一定要買,因為好多時尺寸都係好特別返來未必搵得番。



仲買左個手提袋,好低¥4499 咋

跟進就急急腳返運河城
因為老公思前想後好想畫一幅畫俾佢朋友,所以返番去
之後我收到港龍短訊班機延至5:40
所以我們原本 2:00還車,而家就想遲一個鐘,諗住到時再俾錢

我們午餐去左拉麵競技場食,有幾間都好多人排隊,我們唔鍾意排隊,所以是但搵左間食
結果~~~~~好咸呀!!!!!!!!!!!



之後畫埋畫出發還車LU,2:45還車,佢地冇叫我們加錢

幾日路費幾多呢~~~~

嘩~~~承為¥33070


因為我們成日都行有料路~~~哈哈哈~~~~~

我果日冇細心睇張清單,成日覺得日本人做野唔會錯嘅
返香港後都冇理過,真到 5月初我想清理D兩張紙時再細心睇,就發現大問題
大家睇唔睇到呢~~~~~~~~~~

就係除左第一日外,佢每日每條路都重覆收左我錢呀!!!!!!!!!!
我即刻 E MAIL去TOYOTA,佢地查左兩日覆番我會退番錢落我張信用咭度
其實路費即係 ¥17280

其實之前自己點解唔發現呢,因為冇好好做功課,都冇查過大約路費幾多,
所以完全冇概念既情況下,唔知多收左咁多LOL
以後真係要好好睇清楚D單,或者可以記錄一下路費,起碼自己心中有個約數

去到機楊,竟然有薯條三兄弟賣,但已經冇手,算~~~今次放過你

我們見仲有咁多時間又冇野做,就坐係機場開始砌砌圖
明明係 4:45登機,點解週圍冇乜人嘅,我再睇多次登機證,OH 原來我睇錯閘口,仲差兩個
即刻收拾行裝,標落去,好彩班機原來再延遲左,如果唔係砌圖砌到錯過班機真係好經典~~~~~
係飛機砌埋佢


總括而言,我們真係好鍾意今次個TRIP,悠悠閒咁,而且每日揸2個鐘左右車都OK,日日換酒店係正確嘅,回顧番我地都唔覺得邊個地方可以留多晚。而且市區真係最最難挨~~~因為我們真係唔鍾意行街~~~

沒有留言:

張貼留言