2018年7月8日 星期日

朱古力麻糬波波


朱古力麻糬波波,看似簡單,但要搵出最佳份量同口感可真是非常不容易,以下食譜是經過我多番嘗試及失敗得出之結果:

製作視頻


口感真正外脆(不是硬)內軟,放久了也不會變硬

材料:
無鹽牛油溶液 30g                 蛋一隻約 50g
糯米粉 130g                         砂糖 30g
木薯粉 15g                     無糖可可粉 10g
可入爐朱古力粒適量    牛奶100ml


做法: 

1.將所有粉及少許鹽、糖混合,加入雞蛋,及牛油溶液

2.將牛奶逐少加入,再不斷以叉攪拌,最後混入朱古力粒,個粉團要望落咁樣先得,感覺有少許濕,但又可以上手搓



3.將粉團搓成湯圓大小之波波,表面抹上水份,放入已預熱之焗爐,以180度焗15分鐘




6 則留言:

  1. 失敗了 不是我想要的qq口感

    回覆刪除
    回覆
    1. 很抱歉呀,我不排除是大家對Q的口感要求不同,做不到你理想的效果,非常抱歉

      刪除
  2. 失敗, 跟足分量, 混合後好希不能搓

    回覆刪除
  3. 我已補上有關製作視頻,材料是一樣的,你可以去參考一下,麻糬波波份量一定要非常準確,尤其是雞蛋的份量

    回覆刪除
  4. for god's sake, 你試下自己跟返食譜份量整一次, 根本稀到成唔到形搓唔到 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我已經跟足份量拍左段片~~~~~~~~,蛋有無磅過?我覺得最有可能係呢度出問題

      刪除