2018年10月31日 星期三

2018年10月首爾賞楓紅葉之旅~Day2

21/10(日)

是日行程係韓服體驗,經過上次姐妹之行,發現兩個女人仔真係可以有排影,所以是日安排左係酒店食個飽嘅早餐先,每人W10000多D,其實冇咩野食,D麵包唔新鮮,烘完竟然都可以唔係香脆嘅。不過算喇,求其隊飽自己便算





今次都係去番安國站附近的三三五五韓服租衫官網 我喜愛佢款式較為傳統,似正宗韓服多一點,那些有蕾絲的我真的接受不了。

同家姐挑挑揀揀都玩左接近大半小時有多,終於大家都挑到喜愛的韓服,由於我身量實在太少,只有151CM,所以上次挑衫後佢要俾對好高的鞋我著,而且很容易被自己條裙袢到,所以今次我們有備而來,帶了魚尾夾、綿繩,扣針,希望可以選自己喜愛的裙之餘亦以縮短它的長度。結果我揀的那條都不加工,姐姐那條用魚尾夾夾一夾便可以了。
上次揀左粉紅色



有鑑於上次4個小時原來是很趕,便租了一整天。我的是A款W50000,姐姐是B款 W40000,整頭更可以免費,仲送一張相給我們。我同家姐個頭髮佢地整得好靚呀。




姐姐本來想租佢對傳統鞋,但我極力反對,並告知她會很累很累的。後來佢影相途中都大呼好彩沒有租,因為係咁上上落落真係好攰,我覺得我們果日行左三萬步都有。
點知我條裙一出街便又差點絴到,因為裙的長度真的剛剛好,結果我們便用綿繩在胸下將裙束高一點便可以活動自如了。

我仍是選擇到昌德宮先,因為上次去秘苑已經覺得好靚

秘苑我兩次都沒有預約,唔想限住自己D時間,現場亦順利買到票入苑,兩次都是可以不用跟導賞,活動及影相都可以自由一點
上次去到芙蓉亭已經覺得對腳好攰,所以沒有再深入探究,但今次著波鞋就非常好行。










玩完秘苑我們自行轉左個髮型,家姐真係好叻呀,整得好靚





之後本來想去景福宮,但太餓而且大家都覺得影夠
途中見到棵好靚嘅銀杏樹,同埋好多新鮮葉,我便玩樹葉



結果,抵死吖,玩玩玩。。。玩得咁過癮,有沙入眼喇~~~


之後去還衫,大約是四小時多一點。租全日便不用太緊張歸還的時間。
還完衫便行過去食土俗村參雞湯,都差唔多下午四點幾
不用排隊,且入面都仲有好多人在進食
我們點了一個普通雞一個烏雞, 湯頭好濃都有點膠口,兩個湯同雞都係食唔出分別,只係烏雞小一點,肉亦薄一點而已。



本來想去埋德壽宮睇石牆路,但覺得好趕所以改一改行程,今天先去往十里E MART掃貨。上次買左包安東雞醬汁,超好味,香港買要係尖沙咀韓國街才有,而且成$35一包,呢度只要$10一包,所以大手掃貨。同家姐兩個人去旅行終於可以好好慢慢行下超市,(兩姐妹奇怪的嗜好,哈哈哈!!!)之後一人打包一個箱坐的士返酒店。

換件厚衫後,便出發去食飯,都差唔多九點幾,我們步行過去食我至愛的橋村炸雞~~~~~~

點左個沙律,好想食D蔬菜~~~




由於大家都有少少唔舒服,冇叫啤酒,叫左蜜糖有汽水,原來都幾好味喎
現場食真係好好好好食,我上次同今次都試過外帶返香港,但都發覺好似走晒味咁~~~~
如果香港有橋村炸雞就好喇~~~~

沒有留言:

張貼留言