2018年11月1日 星期四

2018年10月首爾賞楓紅葉之旅~Day3

22/10(一)

是日係Hopetrip 包左部車9小時$1299,我格過價除左淘寶呢間係最平,而且用過都幾好,司機有禮會說普通話,唔會有其他附加費用。而且one daytour都要伍佰幾一個人,包車貴少少但舒服好多,所以我們包左兩日車

司機準時7:30到酒店接我們,我們在便利店買了麵包上車食。
是日行程去南怡島,司機表示車程大約1小時40分,最後大約8:50我們便到達去南怡島碼頭,當日上午都真係幾凍。




係碼頭只見到一團人,遊客都很少。但我同家姐策略錯晒,一邊行一邊影,去到銀杏林時已經超多人。

























人太多,好似夜市咁 ,兩個無聊自拍



影影下相,我突然覺得左手好痛,好似俾野打左下咁 ,原來有粒銀杏果掉在落我手上,仲要爛左,啊.。。。。。我件白色羽絨呀。。。。我淨係識得叫廁紙廁紙。。。。同埋原來銀杏D果爛左係有陣嘔吐物味。。。。之後係路邊都聞到一陣陣,好嘔心


因為不想食春川炒辣雞,所以想係島上餐廳食烤雞扒,怎料點菜時才獲告知今天沒有雞扒。便只好離去,返回碼頭食另一家網友都推薦過之炭烤雞扒店,就在碼頭附近非常易搵,在船上己經看到其醒目的藍色屋頂(唔記得影相,借GOOGLE圖一用)






點了二人份烤雞扒,同埋一份煎喬麥麵餅
煎餅非常一般,雞扒本身有味道,唔辣,都幾好食

果時已經好多旅遊巴



食飽便上番車,等左司機一會兒,之後便去晨靜樹木園,考慮到得九小時,如果再去其他景點便會超時,而且我同家姐對附近景點都冇乜興趣。
晨靜樹木園唔算太多人,可能D團未到,環境好靚,很好拍。













用模型模式拍的一張





粉紅亂子草果然好可愛呀




買左一直想試下嘅雪糕,結果令人好失望,個餅冇特別,雪糕唔夠奶唔香又唔滑

之後便回程返酒店,車程係咁瞓,返到去大約4:45,司機話不用收超時附加費。
之後我們都係換厚衫,跟住出去明洞行dasio ,行街,我們係明洞超市再買左D野,是日晚餐係元祖安東雞,之前兩次都冇食到,係因為唔知我咁喜歡果種味,其實佢係似紅燒味,但入面又有暗暗嘅辣味,果陣暗辣先係最過癮。所以今次行程我話必定要試下餐廳嘅安東雞係咩味。
可惜家姐唔食得太辣,我們點左微辣有骨雞,佢有無骨雞選,但我覺得即係雪藏雞肉所以冇揀,真係好好味呀~~~好彩買左好多包醬汁,而家可以隨時有得食。。。。,食到一半家姐都話要配飯食先夠過癮



食飽飽之後帶住大包小包嘅 戰利品坐的士返酒店,之後家姐自已落街行左陣, 仲買埋明天早餐嘅麵包,佢真係好野

沒有留言:

張貼留言